  • 41. Data: 2014-01-17 11:45:13
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    wiadomości news:lbb0vq$8g1$1@node1.news.atman.pl...

    > Hoho, sprawna z ciebie zakłamana kreatura!

    Aha. To ja dziękuję za dyskusję.

    Agnieszka

  • 42. Data: 2014-01-17 11:45:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 11:39, the_foe pisze:

    > to sądy tez sprywatyzowali? ;)

    Liwiuszek chyba jest korwinowcem, a oni wszystko by sprywatyzowali ;->

  • 43. Data: 2014-01-17 11:49:20
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-16 22:02, Liwiusz pisze:

    > Poraziła mnie inteligencja tej wypowiedzi.

    Ktos kto twierdzi ze monarchia absolutna to najlepszy system władzy musi
    miec cos z wariata. No chyba ze sam chce zostac królem? Wtedy to sie
    nazywa marzyciel. Ja miałem takie marzenia jak miałem 8 lat. Z tego sie
    wyrasta, JKM jak widac dziecinny pozostał.

    --
    @foe_pl

  • 44. Data: 2014-01-17 11:49:38
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    > nie wiem w jakim ty zyjesz. Ja zyję w Państwie, które ma być państwem w
    > którym przestrzega się prawa. Ale jak widzę wielu obywateli jest na etapie
    > neandertalczyków

    Prawo jest środkiem do realizowania podstawowej potrzeby - poczucia
    sprawiedliwości.

    Wielu oczywiście takiej potrzeby nie ma - na przykład wszyscy ci, którzy
    uważają, że komuchy nie powinni byli ponieść żadnej kary za zdradę stanu,
    kolaborację, złodziejstwo i oszustwo.
    Zwłaszcza oni, tj ci bez tej potrzeby, nie powinni się wypowiadać na temat
    prawa i jego przestrzegania.

    --
    Mariola

  • 45. Data: 2014-01-17 11:57:19
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-17 11:35, charwel(Oo)==::: pisze:
    > Tak. To, że on zamordował ze szczególnym okrucieństwem kobietę w ciąży,
    > którą wcześniej zgwałcił było złe, ale masti zgadza się przechować na
    > nasz koszt takiego skurwysyna karmiąc go i zapewniając mu opiekę
    > medyczną w celi z TV do końca jego zasranego życi

    w tym wypadku to chybiony argument. W USA przecietny skazany na kare
    smierci kosztuje kilka razy wiecej niz skazany od razu na dozywocie.

    --
    @foe_pl

  • 46. Data: 2014-01-17 11:57:41
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    > nie wiem w jakim ty zyjesz. Ja zyję w Państwie, które ma być państwem w
    > którym przestrzega się prawa. Ale jak widzę wielu obywateli jest na etapie
    > neandertalczyków

    Masti/ Andrzej znam Was z innych grup, szanuję, macie rację co do
    przestrzegania obowiązującego prawa. Pisze jednak tak emocjonalnie,
    ponieważ wiem, że w pewnych sytuacjach zabiłbym w obronie np.
    najbliższych nie czekając na sprawiedliwy wyrok sądu.

  • 47. Data: 2014-01-17 12:02:07
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2014-01-17 11:57, the_foe pisze:

    > w tym wypadku to chybiony argument. W USA przecietny skazany na kare
    > smierci kosztuje kilka razy wiecej niz skazany od razu na dozywocie.

    Możliwe. Ale to są dobrze wydane pieniądze w takim przypadku.

  • 48. Data: 2014-01-17 12:18:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 11:45, Agnieszka pisze:
    > w wiadomości news:lbb0vq$8g1$1@node1.news.atman.pl...

    > Aha. To ja dziękuję za dyskusję.

    Mhm. Manipulacja się nie udała, to foch i chodu.

  • 49. Data: 2014-01-17 12:58:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 stycznia 2014 10:59:10 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:
    > Nie będą mieli racji, skoro eksperci medyczni, psychiatrzy, zgodnie
    > twierdzą, że istnieje duże prawdopodobieństwo ponownego popełnienia
    > podobnego przestępstwa przez Trynkiewicza.
    Tzw recydywa to pojęcie znane od dawna.
    Statystycznie pewnie sporo osoadzonych po wyjściu na wolnośc ponownie popełnia
    przestepstwo.
    Co by nie mówić gośc swoje odsiedział.

  • 50. Data: 2014-01-17 13:49:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 11:57:41 +0100 osobnik zwany
    charwel(Oo)==::: napisał:

> [...]
    > ponieważ wiem, że w pewnych sytuacjach zabiłbym w obronie np.
    > najbliższych nie czekając na sprawiedliwy wyrok sądu.

    ale mówisz o zupełnie innej sytuacji. W sytuacji bezpośredniego
    zagrożenia życia/zdrowia też pewnie bym się nie zastanawiał, choć nie
    jest to takie proste jak się wielu wydaje, ale na pewno zabicie napastnika
    jest usprawiedliwione. Podobnie jak żołnierze na wojnie. Pomijając sprawy
    polityczne wokół, wojny sprawiedliwe i niesprawiedliwe, to jest ich
    zadanie

    natomiast czym innym dla mnie jest kara śmierci, która jest zwykłą zemstą
    społeczeństwa. do tego wykonywaną ze szczególnym okrucieństwem. Przykład
    wczorajszej egzekucji w USA to tylko końcówka. Trzeba pamiętać, że goś w
    celi śmierci przesiedział 25 lat. I pewnie dni gdy miał być stracony było
    już wyznaczonych wiele. Jedyne jeszcze gorsze rozwiązanie to wdrożona
    prze komuchów za Stalina kara smierci w zawieszeniu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?