  • 191. Data: 2014-01-22 11:37:27
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:52df05c9$0$2157$65785112@news.neostrada.pl...

    > i powinien być odizolowany od społeczeństwa - dożywocie do dotkliwa i
    > surowa kara

    Powinni dać mu zastrzyk i tyle. Co takiego złego w śmierci? Każdy kiedyś
    odwali kitę.

    Aygool

  • 192. Data: 2014-01-22 11:56:57
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2014-01-22 00:41, PlaMa pisze:

    > i powinien być odizolowany od społeczeństwa - dożywocie do dotkliwa i
    > surowa kara

    > to o kasę chodzi? To na ile wyceniasz życie przeciętnego kowalskiego? Bo
    > patrząc jak nasza szlachta się bawi za publiczne pieniądze to chyba
    > wszystkim powinno się walnąć ów zastrzyk - 15minutówkę.

    Jeżeli dla niego nic nie jest warte życie jego dwóch ofiar, to dla mnie
    życie tego mordercy również nie jest warte złamanego grosza.

    > sami się na amnestie nie wysyłają - pretensje kieruj gdzieś indziej

    > jasne palmy żywcem - cywilizacja i sprawiedliwość pełną gębą. Głupi
    > jesteś czy nieudolnie prowokujesz?

    > aha, jednak głupi :)

    Słuchaj. Nie życzę sobie inwektyw pod moim adresem, a emotkę sobie
    podaruj. Nie rozmawiasz z dzieckiem. A "sprawiedliwość", która jest
    przyjęta w naszym systemie (zresztą i tak nie respektowana), nie ma nic
    wspólnego z zadośćuczynieniem ofiarom lub ich rodzinom. To tylko takie
    zamiatanie pod dywan.

  • 193. Data: 2014-01-22 12:29:20
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Mariola Sryż" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w

    > Poniewaz używasz idiotycznych lewackuich argumentów i zapewne jesteś
    > potomkiem czerwonego ścierwa- to jesteś lewackim debilem. Q.E.D.

    można powiedzieć, że w usenecie "ci ludzie" są nadreprezentowani:)
    pzdr,

    Aygool

  • 194. Data: 2014-01-22 12:35:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Jan 2014 11:37:27 +0100 osobnik zwany Ajgul napisał:

    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Powinni dać mu zastrzyk i tyle. Co takiego złego w śmierci? Każdy kiedyś
    > odwali kitę.

    widzisz komuchu. Olewasz przykazanie boskie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 195. Data: 2014-01-22 12:45:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.01.2014 12:35, masti pisze:

    > widzisz komuchu. Olewasz przykazanie boskie

    <Sheldon> Sarkazm? </Sheldon>

  • 196. Data: 2014-01-22 16:47:13
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > widzisz komuchu. Olewasz przykazanie boskie

    Za moich czasów uczono, że przykazanie boskie nie dotyczy kary śmierci, o
    ile sprawiedliwie dana.
    W końcu KTOŚ zjarał Sodomę i Gomorę, więc byłoby troszkę nielogiczne to
    wszystko.
    Ile osób ginie niewinnie w wypadkach? I co? I nic. Taki los.
    A jak ktoś pozabijał ludzi i nie ma tu wątpliwości, to czemu mu nie mamy
    pomóc zakończyć tą złą egzystencję?
    Skąd ta rozpacz?

    A.

  • 197. Data: 2014-01-22 16:53:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Jan 2014 16:47:13 +0100 osobnik zwany Ajgul napisał:

    > Za moich czasów uczono, że przykazanie boskie nie dotyczy kary śmierci,
    > o ile sprawiedliwie dana.

    i wskażesz ten zapis w 10 przykazaniach?

    ot i cała ta Twoja "religia"

  • 198. Data: 2014-01-22 17:39:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.01.2014 08:40, Mariola Sryż pisze:

    > O ile zastrzeli mojego amstaffa (bo nie otruje, Carlos je tylko to, co
    > ja lub mąż mu podamy) to ma szansę

    Heh, i mówcie że stereotypy się nie sprawdzają... Naziolka z amstaffem
    wabiącym się jakiś alfons - typowa dresiarska "blachara".

  • 199. Data: 2014-01-22 17:45:21
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    W dniu 2014-01-22 08:40, Mariola Sryż pisze:

    > ja lub mąż mu podamy

    yogiś ma męża?
    huhu ;)

    --

    signature

  • 200. Data: 2014-01-22 17:46:34
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    W dniu 2014-01-22 11:37, Ajgul pisze:

    > Co takiego złego w śmierci? Każdy kiedyś
    > odwali kitę.

    Skoro to takie dobre, to nie mógłbyś się już uśpić?
    Byłoby jednego matoła mniej

    --

    signature