  • 21. Data: 2015-10-22 16:49:38
    Temat: Re: sześciolatek w szkole - wyjaśnienie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-22 o 14:25, RadoslawF pisze:

    > Ja rozumiem że cała masa ludzi krytykuje wysyłanie sześciolatków
    > do szkoły i swoje racje mają. Tylko dlaczego nie przyjmują do
    > wiadomości że było to konieczne. Coraz mniej dzieci chodzi do
    > przedszkola i to szkoła musi nauczyć dzieci współżycia w grupie
    > rówieśników.

    Gdyby rzeczywiście taki było motyw wysyłania 6-latków do szkół, to po
    prostu wprowadzono by obowiązkową zerówkę.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2015-10-22 17:15:06
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 2015-10-22 o 16:17, RadoslawF pisze:
    > A spotkałeś szkołę gdzie uczniowie nie mieli by przerwy równocześnie
    > tylko cyklicznie żeby nie stratować kogoś na schodach czy korytarzu ?

    Tak, przepustowość koryta zbyt mała i przerwa obiadowa dla jednej połowy
    szkoły jest o innej porze niż dla drugiej połowy.

    --
    AWa.

  • 23. Data: 2015-10-22 17:41:52
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > A ktoś z tej grupy może to potwierdzić ?

    A mówimy o życiu, czy o wirtualnym życiu?

    J.

    www.kontestacja.com

  • 24. Data: 2015-10-22 18:50:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-22 o 16:13, RadoslawF pisze:
    > Duża szkoła a mała stołówka.
    Normalna szkoła. Za dużo dzieci w niej upchnięto.

    > Skoro zlikwidowano trzy sąsiednie to i podań jest sporo.
    > A ile z tych 120 podań pochodziło od zapobiegliwych rodziców
    > którzy składali w trzech placówkach ?
    > :-)
    Nie wiem. Co do liczby przedszkoli, to w okolicy są 3 państwowe,
    wszystkie z podobnym obłożeniem. W "moim" dodatkowa grupa jest już
    upchnięta w małej salce, która parę lat temu pełniła funkcję plastycznej
    (dostępnej dla wszystkich grup), były plany umieszczenia kolejnej grupy
    w sali gimnastycznej, ale chyba nie przeszło.

    Maciek

  • 25. Data: 2015-10-22 18:54:29
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Nadzór nad korytarzami w czasie przerw mają nauczyciele
    > zgodnie z grafikiem. Dlaczego Maciek uważa że nikt nie będzie
    > próbował nad tym panować nie wiem ?
    Skoro padła teza, że nauczyciel nie zapanuje nad 30-tką uczniów, to w
    jaki sposób ma zapanować nad np. setką?

    > A ja gdzieś twierdziłem że odpowiedzialności nie będzie ?
    > Tyle że nie licz że z powodu siniaka wyciągniesz konsekwencje
    > jak w przypadku złamanej reki.
    No właśnie chodzi o to, że nie wyciągnie żadnych. Wina dzieciaka.
    Wypadek. Albo nie przestrzeganie zasad. Bóg tak chciał :->

    Maciek

  • 26. Data: 2015-10-22 19:17:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 22.10.2015 18:54, Maciek wrote:

    > Skoro padła teza, że nauczyciel nie zapanuje nad 30-tką uczniów, to w
    > jaki sposób ma zapanować nad np. setką?

    Tak samo:P

    Widzę, że jedyne rozwiązanie to "na jednego mieszkańca jeden szeryf
    przypada, jeden szeryf na jednego mieszkańca":)

    Shrek.

  • 27. Data: 2015-10-22 19:26:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-22 o 19:17, Shrek pisze:
    > Tak samo:P
    > Widzę, że jedyne rozwiązanie to "na jednego mieszkańca jeden szeryf
    > przypada, jeden szeryf na jednego mieszkańca":)
    To po co nauczyciele na przerwach? Zresztą nawet w klasach wystarczyłyby
    telewizory :->

    Maciek

  • 28. Data: 2015-10-23 12:58:46
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 22 Oct 2015 14:04:16 +0200, w <n0ajcp$hmc$1@node2.news.atman.pl>, Maciek
    <m...@n...pl> napisał(-a):

> [...]
    > uczniowie wszystkich klas i na schodach nastąpi stratowanie słabszych
    > egzemplarzy, to pewnie będzie wina dziecka, jak przy każdym wypadku w

    Akurat wtedy są pod opieką nauczycieli.

    Piszę o sytuacji, że pójdzie na przerwie do bilbioteki i potknie się o kolegę
    na schodach.

  • 29. Data: 2015-10-23 12:59:58
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 22 Oct 2015 14:25:46 +0200, w <n0akk5$qol$1@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Coraz mniej dzieci chodzi do
    > przedszkola i to szkoła musi nauczyć dzieci współżycia w grupie
    > rówieśników.

    A to akurat nieprawda.

  • 30. Data: 2015-10-23 13:01:16
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 22 Oct 2015 16:13:40 +0200, w <n0aque$1ff$1@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Skoro zlikwidowano trzy sąsiednie to i podań jest sporo.

    U mnie wybudowano i zabrakło miejsc.
    Cuda? Od kiedy pamiętam w przedszkolach i żłobkach obłożenie było 100%.