  • 41. Data: 2005-11-23 21:16:10
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl>

    majkowa napisał(a):

    > Sposób budowy zdań (przykład powyżej), oraz rodzaj zarzutów (pretensje o
    > wprowadzenie w błąd co do dostępności zakazanych przez producenta kartridży)
    > wskazuje u ciebie na głęboki niedorozwój umysłowy, niewart tak rozbudowanych
    > wypowiedzi uprzejmych forumowiczów, oraz mego czasu na napisanie tego jednego
    > zdania.

    Gdzies zasłyszałem ten tekst w podobym stylu: ;) post nie warty
    odpowiedzi ale połechtał moja próżność literacką ;) dlatego też na niego
    odpowiem ;)

    Niedorozwojem jesteś chyba ty ;) wyraźnie napisałem pare razy ze
    sprzedawca nie tylko poinformował mnie o tanich zamiennikach ale tez o
    tanich oryginalnych tuszach, które jednak nie istnieją, a o kótrym
    zapewnił mnie parukrotnie sprzedawca. Widze, że nudzisz sie, bo czepiasz
    sie czego popadnie ;) kazdemu może zdarzyc sie pomyłka.
    Tylko głupiec moze mówić że nigdy sie nie myli. A ty chyba myslisz ze
    zjadłaś wszystkie rozumy, mądralo. ;)

    Temat jest zamnknięty. Znalazłem w tym tylko pare sensownych odpowiedzi,
    za które bardzo dziekuje. Ale niestety większość odpowiedzi jest
    napisanych przez nudzacych sie bezmózgów. ;)

  • 42. Data: 2005-11-23 21:29:59
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Ktos" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    > Temat jest zamnknięty. Znalazłem w tym tylko pare sensownych odpowiedzi,
    > za które bardzo dziekuje. Ale niestety większość odpowiedzi jest
    > napisanych przez nudzacych sie bezmózgów. ;)

    ...napisał posiadacz jakże wybitnego umysłu.

    Piotr

  • 43. Data: 2005-11-23 21:53:47
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    SQLwysyn napisał(a):
    > Jakie prawo konsumenta mialoby tu zadzialac? Sprzedal ci moze cos
    > niezgodnie z umowa?

    a nie?
    tyle że to nie do udowodnienia

    KG

  • 44. Data: 2005-11-23 23:00:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > To jest jakby ukryta wada sprzedanego mi produktu ;)

    Jedno słówko 'jakby' - i sam sobie odpowiedziales.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 45. Data: 2005-11-23 23:03:02
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > a nie?

    Czy drukarka nie drukuje?
    Czy nie posiada oryginalnych czesci eksploatacyjnych (co z tego, ze
    drogich)?
    Co tu jest niezgodnego z umowa ?

    Dezinformacja sprzedawcy (nie ma znaczenia, czy swiadoma, czy nie) w
    zakresie tanich zamienników drogich materialów eksploatacyjnych nie ma nic
    wspólnego z umowa sprzedazy drukarki.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 46. Data: 2005-11-23 23:03:43
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Jakbys nie wiedział to osoby brzydko piszące i majace problemy ortografia
    > są czesto bardzo inteligentne

    Ciekowa teoria, ale jeszcze takiego osobnika nie spotkalem.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 47. Data: 2005-11-23 23:21:32
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    SQLwysyn napisał(a):
    > Co tu jest niezgodnego z umowa ?

    nie ma podanych przez sprzedawcę właściwości

    KG

  • 48. Data: 2005-11-23 23:25:10
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    kam napisał(a):

    > nie ma podanych przez sprzedawcę właściwości

    Drukarka? Według mnie ma wszystkie. Nabywca ją przetestował i nic nie
    pisał, że nie działała.

    M.

  • 49. Data: 2005-11-24 09:38:30
    Od: maho <m...@p...net>

    Ktos napisał(a):
    [ciach]
    > Zreszta mam zaświdczenie o dysleksji. ;)

    Zamiast zaświadczenia o dysleksji użyj sprawdzaj pisownię jakimś
    narzędziem przed wysłaniem posta na grupę.

    pozdrav

    maHo

  • 50. Data: 2005-11-24 19:00:09
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dm2tf9$9q6$1@inews.gazeta.pl>, kam wrote:

    > nie ma podanych przez sprzedawcę właściwości

    Jak całe życie prałam w Vizirze, bo myślałam, że bielsze nie będzie, a
    potem kupiłam coś po czym jednak bielsze było, to mogę od sprzedawców
    (mam paragony) żądać zwrotu pieniędzy?

    Renata