  • 1. Data: 2005-11-22 18:27:56
    Temat: umowa
    Od: qlek <e...@w...pl>

    Sprawa wygląda tak:
    Jakiś czas temu (w sierpniu) PlusGSM przypomniał mi, że zbliża mi się
    termin kolejnego przedłużenia umowy. Przy okazji pojawiła się oferta
    jakiejś promocji, jakieś tam bonusy itp. gadżety. Podpisałem tę
    promocję, zaznaczyłem co dokładnie z niej wybieram i odesłałem. Po
    jakichs dwóch miesiącach zerknąłem na rachunek i okazało się, że
    przypisali mi abonament nie taki jaki wybrałem z tej promocji, ale dwa
    razy większy. Spytałem więc czy uda im się odtworzyć moją odesłaną wtedy
    umowę. Ponoć niszczą wszystko tydzień po wprowadzeniu do bazy danych i
    się nie da. W sumie wiem co podpisywałem, więc nie chcę być na pół roku
    związany umową z abonamentem dwa razy większym niż chciałem. Jak można
    się z takiego czegoś wylizać? Czy można zarzucić wystarczjąco duże
    prawdopodobieństwo popełnienia błędu przy wprowadzaniu danych do bazy
    danych?

    --
    \\\|/// LINUX darf nie so oft instaliert sein
    (@ @) wie Win95 neu installieren darf!

  • 2. Data: 2005-11-22 19:44:36
    Temat: Re: umowa
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "qlek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się nie da. W sumie wiem co podpisywałem, więc nie chcę być na pół roku
    > związany umową z abonamentem dwa razy większym niż chciałem. Jak można

    Zapewne nalezy posiadac swoja kopie umowy ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-11-22 19:58:47
    Od: qlek <e...@w...pl>

    SQLwysyn :

    > Użytkownik "qlek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zapewne nalezy posiadac swoja kopie umowy ?

    Mam ją, ale nie było wymogu podpisywania jej przez kogokolwiek. Nikt mi
    nie odsyłał potwierdzenia, tylko dostałem sms'a z informacją, że od
    następnego okresu rozliczeniowego wejdę w okres owej promocji, jednak
    bez szczegółów odnośnie abonamentu.

  • 4. Data: 2005-11-22 20:54:06
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Mam ją, ale nie było wymogu podpisywania jej przez kogokolwiek.

    To w takim razie nie jest żadna umowa.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-11-22 21:13:30
    Od: qlek <e...@w...pl>

    SQLwysyn :

    > Użytkownik "qlek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To w takim razie nie jest żadna umowa.

    Tego się sam domyślam, ale pytałem o troszkę coś innego: jak się z tego
    wylizać? Czy da się?

  • 6. Data: 2005-11-22 21:19:41
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    qlek napisał(a):
    > Ponoć niszczą wszystko tydzień po wprowadzeniu do bazy danych i
    > się nie da.

    ciekawe co robią w razie sporu gdy przed sądem trzeba przedstawić
    umowę... :)

    KG

  • 7. Data: 2005-11-23 23:07:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Tego się sam domyślam, ale pytałem o troszkę coś innego: jak się z tego
    > wylizać? Czy da się?

    Skoro nie ma zadnej umowy na której widnieje twój podpis to żadaj
    przywrócenia stanu pierwotnego - powrotu do starego abonamentu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt