  • 1. Data: 2005-11-22 17:34:40
    Temat: [Prawo autorskie] Czy to legalne? [MP3]
    Od: "ewwwe" <f...@n...pl>

    Witam.
    Czy jest legalne nagrywanie piosenek z radia (albo z internetowego dobrej
    jakosci, albo z tradycyjnego - sygnal cyfrowy)? Jak wyglada kwesia
    legalnosci, jesli nagrane utwory nagram sobie na odtwarzacz mp3/ płytkę /
    skopiuje na własny użytek/ skopiuje koledze? Słyszałem, ze ponoc jest to
    legalne.., ale czy wypozyczanie koledze rowniez?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-22 19:15:28
    Temat: Re: [Prawo autorskie] Czy to legalne? [MP3]
    Od: "majcher" <majcher@tkdamiWYTNIJ_se_TO.net>

    Użytkownik "ewwwe" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skopiuje na własny użytek/ skopiuje koledze? Słyszałem, ze ponoc jest to
    > legalne.., ale czy wypozyczanie koledze rowniez?

    Myślę że można się tu odnieść do nagrania filmu z TV. Co jest zupełnie
    legalne i legalne też jest pożyczenie takiego filmu koledze. Jeśli nie
    rozpowszechniasz nielegalnie plików mp3 to możesz z nimi robić co chcesz.
    Nagrywać z płyt CD, radia czy sćiągąć z netu. Za samo posiadanie mp3 nikt Ci
    nie nie zrobi. Nie ma co popadać w paranoję

  • 3. Data: 2005-11-23 09:38:10
    Od: "ewwwe" <f...@n...pl>

> [...]
    > Nagrywać z płyt CD, radia czy sćiągąć z netu. Za samo posiadanie mp3 nikt
    > Ci nie nie zrobi. Nie ma co popadać w paranoję

    W takim moge w firmie puszczac pracownikom przez radio zakladowe? Moge je
    kopiowac na firmowe komputery - niech pracuja w milej atmosferze.. No co..?
    Nagrywane sa z radia.. Teraz tylko pytanie - jak podczas kontroli to
    udowodnic (czy ja mam udowadniac, ze sa z radia, czy kontrolerzy maja mi
    udowodnic, ze np. sciagnalem je z kazyy)? Czy da sie wogole odroznic mp3
    sciagniete z inet'u od nagranych z radia bardzo dobrej jakosci? Wiem, ze
    podczas kontroli sa problemy, ale czy tlumaczenie, ze nagrane sa z radia cos
    da?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-11-23 10:08:52
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    ewwwe wrote:

    > W takim moge w firmie puszczac pracownikom przez radio zakladowe? Moge je
    > kopiowac na firmowe komputery - niech pracuja w milej atmosferze.. No co..?
    > Nagrywane sa z radia..

    Ale kopiujac je na komputery zaczynasz nielegalnie rozpowszechniac. Tak
    samo puszczajac w radiowezle...

> [...]
    > udowodnic, ze np. sciagnalem je z kazyy)? Czy da sie wogole odroznic mp3
    > sciagniete z inet'u od nagranych z radia bardzo dobrej jakosci?

    Nie da sie bo niby jak?

    Ja sam przerabiam swoje kupione plyty na mp3, bo wygodniej w kompie sie
    slucha.

    > Wiem, ze podczas kontroli sa problemy, ale czy tlumaczenie,
    > ze nagrane sa z radia cos da?

    pytanie, czy zaplacono abonament :):):)

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl