  • 51. Data: 2005-11-24 21:18:10
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Jak całe życie prałam w Vizirze, bo myślałam, że bielsze nie będzie, a
    > potem kupiłam coś po czym jednak bielsze było, to mogę od sprzedawców
    > (mam paragony) żądać zwrotu pieniędzy?
    >
    > Renata

    No przeczytajcie wszystkie odpowiedz na ten temat, bo juz sie
    powtarzacie i wymieniacie jakies bzdurne agrumenty, na które dałem juz
    odpowiedz chyba po dwa razy. Chciałem zródło w prawie o które chciałem
    sie ewentualnie oprzeć i dostałem. Temta już jest zamkniety, a jednak
    niektórzy sie nudza i dalej piszą jakieś nic nie warte bzdety, a od tej
    chwili nie bede na nie opowiadał, bo nie warto ;) Narazie

  • 52. Data: 2005-11-25 06:22:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ktos napisał(a):

    > ...a od tej chwili nie bede na nie opowiadał, bo nie warto ;)
    > Narazie

    Mam nadzieję, że wytrwasz w swoim postanowieniu ;P

    j.