  • 1. Data: 2005-11-22 16:46:16
    Temat: przyznanie się do przestępstwa w czasie rozmowy na gg - jakie szanse?
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam mały problem, otóż rozmawiałem z pacjentem, który w czasie rozmowy na gg
    przyznał się do wielokrotnego dawania łapówek celnikom w czasie sprowadzania
    przez niego samochodów. Jak wiadomo jest to przestępstwo ścigane z urzędu.
    Wiem dokładnie kto to jest, mam adres IP z którego się łączył, nawet dosłał
    swoje fotografie (myślał, ze rozmawia z panną :))). Oczywiście posiadam
    wszystkie zapisy z rozmów i wiem, że na pewno takie łapówki dawał. Czy na
    podstawie tego, co posiadam jest możliwość pociągnięcia go do
    odpowiedzialności? I jesli tak to jakie są realne szanse, że będzie miał
    ciepło? Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi

    Andrzej

  • 2. Data: 2005-11-22 16:52:33
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podstawie tego, co posiadam jest możliwość pociągnięcia go do
    > odpowiedzialności? I jesli tak to jakie są realne szanse, że będzie

    Szanse są duże :)zwłaszcza jeśli korzystał z własnego komputera, gorzej
    jeśli z kafejkowego. Posiadasz oczywiście pełne zapisy rozmów z logami
    jak rozumiem?

    --
    Niesprawiedliwości znoś cierpliwie..... ale do czasu !

    Pozdrawiam: Sonn

  • 3. Data: 2005-11-22 16:56:01
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]

    > miał
    > ciepło? Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi

    Szanse sa zerowe, o ile jest co najmniej przecietnie inteligentny.

    marekz

  • 4. Data: 2005-11-22 17:03:23
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

> [...]
    > przyznał się do wielokrotnego dawania łapówek celnikom w czasie sprowadzania

    A ja kilku kapusiów zakatrupiłem. Zwłoki z akumulatorami na jajach leżą na dnie
    Warty.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-11-22 17:25:17
    Od: "tatko" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > odpowiedzialności? I jesli tak to jakie są realne szanse, że będzie miał
    > ciepło? Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi

    Jestem ciekaw, czy przedstawianie się za pannę (cokolwiek to znaczy), nie
    nosi znamion jakiegoś przestępstwa. Co z Ciebie za mężczyzna, że
    przedstawiasz się jako panna.?

  • 6. Data: 2005-11-22 17:39:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości

    > A ja kilku kapusiów zakatrupiłem. Zwłoki z akumulatorami na jajach leżą na
    > dnie Warty.

    Ciekawe, czy w Poznaniu mieszkaja same durnie, czy tylko ten jeden?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2005-11-22 17:57:05
    Od: "Regi" <r...@v...pl>

> [...]
    > sprowadzania
    > przez niego samochodów. Jak wiadomo jest to przestępstwo ścigane z

    Jak ci sie nudzi to podawaj sie na gg jako 12 latka i sciagaj pedofilow, a
    ludzi ktorzy okradaja jedynie panstwo zostaw w spokoju.
    Az tak cie boli ze sasiad zarabia niezla kase i jezdzi fajnym samochodem a
    ty jestes idiota i nie potrafisz zadnego biznesu rozkrecic?

    http://tinyurl.com/dj7dh
    a ty niby mozesz okradac producentow oprogramowania?

    --
    Regand

  • 8. Data: 2005-11-22 19:21:20
    Od: "majcher" <majcher@tkdamiWYTNIJ_se_TO.net>

    I jesli tak to jakie są realne szanse, że będzie miał
    > ciepło? Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi
    >
    > Andrzej
    Gościo mógł sobie trochę koloryzować żeby np podbudować swoje EGO, w końcu
    myślał że rozmawia z panną, a Ty chcesz żeby za to poszedł siedzieć. A
    archiwum gg można sobie dowolnie edytowac, możesz mu tam dopisać że zgwałcił
    jakąś staruszkę, może to da lepszy efekt. Ech.....

  • 9. Data: 2005-11-22 19:38:21
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe, czy w Poznaniu mieszkaja same durnie, czy tylko ten jeden?

    Wskaż popaprańcze choć jeden swój post z ostatniego miesiąca w którym napisałbyś
    cokolwiek związanego z tematyką grupy.
    Szwendasz się tylko pedałku i plujesz żółcią. Może nikt cię nie kocha? Ale czy
    to powód aby tu się leczyć??
    Ale który popapraniec przyjmie do wiadomości, że jest z nim coś nie tak?

    Leszek

  • 10. Data: 2005-11-22 19:40:40
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > swoje fotografie (myślał, ze rozmawia z panną :))). Oczywiście posiadam

    Rajcuje Cie podrywanie facetow na czatach? Opowiedz nam o tym :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com