  • 1. Data: 2005-11-22 20:00:41
    Temat: Sprzeciw od nakazu zapłaty, brak miejsca w rubryce
    Od: "joszi" <j...@j...net>

    Witam

    Piszę właśnie sprzeciw i nie mieści mi się uzasadnienie w rubryce.

    Jak mam dołączyć kartki a4 ?

    Chodzi dokładnie o to co wpisać w rubryce jeśli uzasadnienie znajduje się na a4 ?

    I co wpisać na a4 aby Sąd wiedział że tyczy się to konkretnej rubryki ?

    Z pouczenia wynika iż trzeba się podpisać, czy podpis ma być na a4 czy w rubryce ?

    Ostatnie pytanie:

    Posiadam dwa wezwana do zapłaty, które sąd musi porównać jak opisać to w rubryce
    "Zgłaszany dowód" i jak opisać to w "Fakt podlegający stwierdzeniu" ?

    Pozdrawiam
    Krzysztof Ł

  • 2. Data: 2005-11-22 21:35:08
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    joszi napisał(a):
    > Jak mam dołączyć kartki a4 ?

    normalnie...

    > Chodzi dokładnie o to co wpisać w rubryce jeśli uzasadnienie znajduje się na a4 ?

    taką część uzasadnienia, jaka się zmieści i wskazanie że reszta na kartce

    > I co wpisać na a4 aby Sąd wiedział że tyczy się to konkretnej rubryki ?

    ciąg dalszy rubryki x.x.x

    > Z pouczenia wynika iż trzeba się podpisać, czy podpis ma być na a4 czy w rubryce ?

    na A4

    > Posiadam dwa wezwana do zapłaty, które sąd musi porównać jak opisać to w rubryce
    > "Zgłaszany dowód" i jak opisać to w "Fakt podlegający stwierdzeniu" ?

    a co sąd ma ustalić przez to porównanie? to jest właśnie fakt
    podlegający stwierdzeniu

    KG