  • 31. Data: 2005-03-04 00:15:13
    Temat: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Przemek R.. napisał(a):

    > ps.
    >
    > inaczej sprzecnie by to bylo z art 54 konstytucji ktora stanowi najwyzsze
    > prawo w naszym kraju.

    Za długo przebywałeś w towarzystwie doktorka Ph.D.
    Bo zaczynasz gadać tak jak on

    --
    Falkenstein

    Dostałem 5... lat bez zawieszenia

  • 32. Data: 2005-03-04 11:22:16
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za długo przebywałeś w towarzystwie doktorka Ph.D.
    > Bo zaczynasz gadać tak jak on

    moze i gadam podobnie, ale nie zmienia to faktu ze nikt nie moze mnie w ten
    sposob ograniczac.
    Co innego obraza itp a co innego sposob w jaki ktos sie wypowiada, Jedna
    osoba powie
    wkurzasz mnie, inna wkurwiasz mnie, a jeszcze inna jeszcze inaczej.
    Nigdzie nie jest sprecyzowane jakich slow nie mozna uzywac wobec czego nie
    mozna za to karac.
    Dla jednego slowo szmata jest nieprzywoitym dla kogos innego juz nie.

    P.

  • 33. Data: 2005-03-04 15:03:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za długo przebywałeś w towarzystwie doktorka Ph.D.
    > Bo zaczynasz gadać tak jak on

    Nie karm!!

    Pzdr
    Leszek

  • 34. Data: 2005-03-04 17:19:10
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie karm!!

    Ten mezczyzna w mediamarkt nie robi zakupow

  • 35. Data: 2005-03-04 19:35:50
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:d089ah$kat$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie karm!!

    głodzenie zwierzat podpada pod znęcanie się :-)

    --
    Falkenstein
    Pokój 501

  • 36. Data: 2005-03-05 09:12:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > głodzenie zwierzat podpada pod znęcanie się :-)

    Ciężko chore zwierze usypia się ze względów humanitarnych;)))
    W to że Przemuś jest zdrowy, nie uwierzy już nikt. Ponoć ojca do sądu chce
    zapodać za to, że "wyrzeźbił" go z wybrakowanym mózgiem;)) Nawet swego czasu
    zaświadczenie lekarskie pokazywał.

    Pzdr
    Leszek

  • 37. Data: 2005-03-05 15:04:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Menel rokicki już tak ma. I zapomina o art.141 K.W.

    > Jak długo już tu jesteś? To nie tylko cham ale i głupek o czym bywalcy
    > grupy od dawna wiedzą. PLONK lekarstwem na takie mendy.

    a jak to skomentujesz? :

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&h
    l=pl&lr=&selm=cnkj6o%24a2v%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =30

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&h
    l=pl&lr=&selm=cnvm36%24psu%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =22

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=30&h
    l=pl&lr=&selm=cniti4%24avg%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =31

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=60&h
    l=pl&lr=&selm=clr08k%24c83%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =68

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=120&
    hl=pl&lr=&selm=cfavph%24sii%241%40opal.icpnet.pl&rnu
    m=122

    http://groups.google.pl/groups?q=+hitler+group:pl.so
    c.prawo+author:Leszek&hl
    =pl&lr=&selm=c82vuu%24bs%241%40opal.icpnet.pl&rnum=2

  • 38. Data: 2005-03-05 15:05:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

  • 39. Data: 2005-03-05 15:39:28
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Leszek <l...@p...fm> wrote:

> [...]
    > chce zapodać za to, że "wyrzeźbił" go z wybrakowanym mózgiem;)) Nawet
    > swego czasu zaświadczenie lekarskie pokazywał.

    Panowia - ja tez poprosze - przeniescie te "uprzejmosci" na priv.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938

  • 40. Data: 2005-03-05 15:54:58
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Michal Bien" <m...@w...uw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Panowia - ja tez poprosze - przeniescie te "uprzejmosci" na priv.

    Ależ ja z tłumokiem nie prowadzę dyskusji. Mam śmiecia w KF-ie.
    Nie cytujcie tych bredni a nie zobaczycie reakcji na nie.

    Pzdr
    Leszek