  • 41. Data: 2005-03-05 15:57:46
    Temat: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michal Bien" <m...@w...uw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9610A97401E3Cmbien@127.0.0.1...

    > Panowia - ja tez poprosze - przeniescie te "uprzejmosci" na priv.

    takie prosby prosze kierowac tylko i wylacznie do (jak to czesto podkresla)
    bardzo inteligentnego Leszka,
    ja nie zostawie bez odpowiedzi posta ktory mnie w jakis sposob poniza.

    pozdrawiam
    P.

  • 42. Data: 2005-03-05 16:14:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Michal Bien" <m...@w...uw.edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ależ ja z tłumokiem nie prowadzę dyskusji. Mam śmiecia w KF-ie.

    ~~~~

    no prosze, kolekcja sie powieksza

    P.

  • 43. Data: 2005-03-06 08:58:57
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "Michal Bien" <m...@w...uw.edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ależ ja z tłumokiem nie prowadzę dyskusji. Mam śmiecia w KF-ie.
    > Nie cytujcie tych bredni a nie zobaczycie reakcji na nie.

    Leszku, skoro masz go w KF, to miej też tyle silnej woli, żeby nie
    odpowiadać na jego posty. A czy będzie to robić treszta grupy, czy nie, to
    już nie twój problem. Zachowujesz się jak dzieciak w piaskownicy - Przemek
    napisze cokolwiek, a Ty mu piaskiem po oczach zza czyjegokolwiek posta, jak
    zza maminej kiecki. Bądź wreszcie dużym chłopcem i olej kogoś, kogo uważasz
    za (tu sobie wstaw, co chcesz)

    Justyna

  • 44. Data: 2005-03-06 11:02:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > jak
    > zza maminej kiecki. Bądź wreszcie dużym chłopcem i olej kogoś, kogo

    nic dodac nic ujac, a najsmutniejsze jest to ze facet ma kolo 40 lat zone i
    dzieci ...

  • 45. Data: 2005-03-07 12:02:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Leszku, skoro masz go w KF, to miej też tyle silnej woli, żeby nie
    > odpowiadać na jego posty.

    Na jego nie odpowiadam bo ich nie widzę. Otwieram tylko oczy niektórym nie
    wtajemniczonym z jakim dupkiem wdają się w bezsensowne gadki.
    Ot, taka misja.

    Pzdr
    Leszek

  • 46. Data: 2005-03-07 12:07:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > jak
    > zza maminej kiecki. Bądź wreszcie dużym chłopcem i olej kogoś, kogo

    Bądź dużą dziewczynką;)
    Splonkuj i po kłopocie. Nikt Cię nie zmusza do czytania. Mamy wszak
    demokrację.

    Pzdr
    Leszek

  • 47. Data: 2005-03-07 15:27:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Na jego nie odpowiadam bo ich nie widzę. Otwieram tylko oczy niektórym nie
    > wtajemniczonym z jakim dupkiem wdają się w bezsensowne gadki.

    a jak to skomentujesz? :

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&h
    l=pl&lr=&selm=cnkj6o%24a2v%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =30

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&h
    l=pl&lr=&selm=cnvm36%24psu%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =22

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=30&h
    l=pl&lr=&selm=cniti4%24avg%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =31

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=60&h
    l=pl&lr=&selm=clr08k%24c83%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =68

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=120&
    hl=pl&lr=&selm=cfavph%24sii%241%40opal.icpnet.pl&rnu
    m=122

    http://groups.google.pl/groups?q=+hitler+group:pl.so
    c.prawo+author:Leszek&hl
    =pl&lr=&selm=c82vuu%24bs%241%40opal.icpnet.pl&rnum=2

  • 48. Data: 2005-03-07 15:35:10
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemek R..." <p...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d0hrtq$44q$1@inews.gazeta.pl

> [...]

    > http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&h
    > l=pl&lr=&selm=cnkj6o%24a2v%241%40opal.icpnet.pl&rnum

    Daremny Twój trud. Nikt tego nie będzie sklejał
    aby zobaczyć co za rewelacje na podajesz. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki."

  • 49. Data: 2005-03-07 15:38:46
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

> [...]

    > http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&h
    > l=pl&lr=&selm=cnkj6o%24a2v%241%40opal.icpnet.pl&rnum

    http://tinyurl.com/434gg

    Czy taki link nie jest lepszy_wygodniejszy?.
    Prowadzi pod ten sam adres.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Zawsze przebaczaj swoim wrogom:

  • 50. Data: 2005-03-07 16:46:43
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Leszek wrote:

    > Na jego nie odpowiadam bo ich nie widzę. Otwieram tylko oczy niektórym nie
    > wtajemniczonym z jakim dupkiem wdają się w bezsensowne gadki.

    To mi odpowiedz, kto dał Ci upoważnienie do takiej misji? Jesteśmy w wolnym
    kraju i wolno nam gadać nawet z "dupkami", bez ryzyka uświadamiania z
    czyjejkolwiek strony. Poza tym, swoimi wtrąceniami wystawiasz świadectwo
    nie Przemkowi, tylko sobie. To tyle z mojej strony.

    Justyna