  • 51. Data: 2005-03-07 16:48:46
    Temat: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Leszek wrote:

    > Bądź dużą dziewczynką;)
    > Splonkuj i po kłopocie. Nikt Cię nie zmusza do czytania. Mamy wszak
    > demokrację.

    Nie chce mi się uruchamiać plonkownicy, tam siedzą tylko grube ryby. Skoro
    chcesz nadal wystawiać sobie świadectwo, to trudno.

    Justyna

  • 52. Data: 2005-03-07 20:50:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > User "Przemek R..." <p...@g...pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:d0hrtq$44q$1@inews.gazeta.pl

    author:Leszek&start=20&h
    =30

    > http://tinyurl.com/434gg
    >
    > Czy taki link nie jest lepszy_wygodniejszy?.
    > Prowadzi pod ten sam adres.

    no pewnie ze wygodniejszy, ale ja strasznie leniwy jestem :)

    A tego setki sie uzbieralo. po sprawie wszystko zbiore do kupy (ladnie
    pogrupowane :) i udostepnie
    wszystkim

    P.

  • 53. Data: 2005-03-09 07:44:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > To mi odpowiedz, kto dał Ci upoważnienie do takiej misji? Jesteśmy w
    > wolnym
    > kraju i wolno nam gadać nawet z "dupkami", bez ryzyka uświadamiania z
    > czyjejkolwiek strony. Poza tym, swoimi wtrąceniami wystawiasz świadectwo
    > nie Przemkowi, tylko sobie.

    "Życie to ciągła walka. Do obiadu z głodem, po obiedzie ze snem";))