  • 1. Data: 2005-02-28 12:37:20
    Temat: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    jak naklonic sasiada zeby przestal zbierac rozne rzeczy po smietnikach?
    Czy tym zajmuje sie straz miejska, policja czy jeszcze ktos?
    Jestesmy wspolnota mieszkaniowa czyli teoretycznie wszystko w naszych
    rekach

    z gory dzieki

    PanTalon

  • 2. Data: 2005-02-28 12:38:35
    Temat: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > witam
    >
    > jak naklonic sasiada zeby przestal zbierac rozne rzeczy po smietnikach?

    a co tobie do tego? Jak chce to niech sobie zbiera, jego zycie, jego wybor.

    P.

  • 3. Data: 2005-02-28 12:42:44
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał

    > a co tobie do tego? Jak chce to niech sobie zbiera, jego zycie, jego
    > wybor.

    A nie pomyslales, ze zwykle z takiego mieszkania niemilosiernie smierdzi,
    a fetor roznosi sie po calym bloku? Wiec chyba jego to tez dotyczy.

    Do tego jeszcze szczury, komary, pchly i zaby - to chyba bywa uciazliwe,
    nieprawdaz? :)

    Neko

  • 4. Data: 2005-02-28 12:56:43
    Od: "macie-K" <m...@o...pl>

    > a co tobie do tego? Jak chce to niech sobie zbiera, jego zycie, jego
    wybor.
    wspólny smród

  • 5. Data: 2005-02-28 14:47:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > a fetor roznosi sie po calym bloku? Wiec chyba jego to tez dotyczy.
    >
    > Do tego jeszcze szczury, komary, pchly i zaby - to chyba bywa uciazliwe,

    niepomyslalem gdyz nie napisano ze wnosi to do mieszkaniu, wnioskuje po
    poscie ze sasiadce nie
    pasuje ze ma sasiada ktory w smientnikach grzebie (facet nie tej klasy co
    ona) stad moje pytanie.

    P.

  • 6. Data: 2005-02-28 14:49:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "macie-K" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wybor.
    > wspólny smród

    a gdzie jest napisane ze to wnosi do mieszkania to raz, a dwa niewyobrazam
    sobie by przy zamknietych drzwiach
    smierdzialo na klatce z jego mieskznia (musialby to by byc naprawde
    porazajacy smrod i bardzo nieszcelne drzwi)
    a jezeli na klateke rozsypuje to pretensje mozna miec do sprzataczki ktora
    to tak zostawia a nie goscia ktory
    zakladam w ten sposob na zycie zarabia.

    P.

  • 7. Data: 2005-02-28 15:23:12
    Od: "Stan_Z" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy tym zajmuje sie straz miejska, policja czy jeszcze ktos?
    > Jestesmy wspolnota mieszkaniowa czyli teoretycznie wszystko w naszych

    Jesli uwazasz, ze dzialalnosc sasiada zagraza warunkom sanitarnym
    mieszkanców to mozesz zasugerowac wspólnocie by skierowala sprawe do
    zbadania sanepidowi. Oni z urzedu z prawda warunki bytowe i ewentualne
    zagrozenie odpisujac wnioskodawcy.
    To jedyna droga do normalnego dzialania.
    Dalej to juz kreta droga jesli wasze obawy sie potwierdza.

    Stan_Z

  • 8. Data: 2005-02-28 15:25:58
    Od: "Stan_Z" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Oni z urzedu sprawdzą warunki bytowe i ewentualne
    zagrozenie odpisujac wnioskodawcy.

    tak powino brzmieć zdanie w poście poprzednim

  • 9. Data: 2005-02-28 15:26:10
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl>
    wrote:

> [...]
    > smierdzialo na klatce z jego mieskznia (musialby to by byc naprawde
    > porazajacy smrod i bardzo nieszcelne drzwi)

    Oj, jeszcze nie wiesz jak to potrafi smierdziec przy smieciach
    ulozonych w sterty. Nie wiem jak to sie skonczylo [znajomy ktory mi o tym
    opowiadal odszedl w miedzyczasie z prokuratury Warszawa-Srodmiescie to
    prowadzacej], ale w podobnej sprawie postepowanie na winosek mieszkancow
    ciagnelo sie AFAIR 3 lata, kilka razy przymusowo oproznino mieszkanie, w
    miedzyczasie orzeczono czesciowe ubezwlasnowolninie tego czlowieka, ale jak
    mieszkal i zbieral, tak zbieral nadal.
    AFAIK to jest do ugryzienia tylko od strony przepisow sanitarnych.
    Tacy ludzie zazwyczaj nie maja grosza przy duszy wiec przeciez nie
    bedziecie ich pozywac o immisje.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938

  • 10. Data: 2005-02-28 17:03:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Jeśli wnosi to do mieszkania, to sprawą można zainteresować Straż Miejską,
    Wydział Ochrony Środowiska albo Straż Pożarną. Tę ostatnią, gdyby znosił
    jakieś papiery, bo to powoduje zagrożenie pożarowe.