  • 1. Data: 2005-02-28 11:38:59
    Temat: zaswiadczenie o niekaralnosci - kiedy?
    Od: "felix" <f...@b...de>

    Witam!
    Sprawa jest nastepujaca: W maju 2003 (2 lata temu) mialem warunkowo umorzone
    postepowanie karne w sadzie (z dwuletnim okresem proby) i NIE BYLEM w zaden
    sposob wczesniej, ani w wyniku tego postepowania karany, tym niemniej
    figuruje w krajowym rejestrze karnym (w zwiazku z tym zawieszonym
    postepowaniem sadowym). Teoretycznie przedawnienie tego incydentu
    (posiadanie malej ilosci konopii) bedize mialo miejsce w maju tego roku + 6
    miesiecy. Problem jest tego typu iz wyjezdzam na wakacje do stanow w ramach
    programu Work&Travel i bedzie potrzebne mi zaswiadczenie o niekaralnosci.
    Czy mozliwe jest uzyskanie takowego zaswiadczenia? Slyszlaem o czyms takim
    jak przedwczesne zatarcie akt, badz tez cos podobnego?

    Z gory dzieki za pomoc!
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-28 15:29:41
    Temat: Re: zaswiadczenie o niekaralnosci - kiedy?
    Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl>

    felix napisał(a):
> [...]
    > Czy mozliwe jest uzyskanie takowego zaswiadczenia? Slyszlaem o czyms takim
    > jak przedwczesne zatarcie akt, badz tez cos podobnego?

    nie jestes i nie byles karany...
    a tylko bylo przeciwko tobie prowadzone postepowanie karne...
    mozesz wszedzie wpisywac niekarany...
    niestety bedzie to widoczne w zaswiadczeniu z KRK...
    jak to wczesniej zatrzec ???
    hmm prezydent?
    Mars

  • 3. Data: 2005-02-28 15:37:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:cvvdld$90$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > niestety bedzie to widoczne w zaswiadczeniu z KRK...

    Pod warunkiem, że to było przestępstwo a nie wykroczenie.

    Pzdr
    Leszek