  • 21. Data: 2005-03-03 17:00:14
    Temat: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Opanuj się.
    > Newsy to jest coś takiego że ludzie dyskutują, odpowiadają sobie. Jak
    > się dorzuca wypowiedź do wątku, to należy przeczytać wszystkie
    > wypowiedzi.

    znajdz w ktorejkolwiek wypowiedzi w tym watku zwrot ktory zacytowal, bo
    inaczej to co piszesz nei ma sensu

    > Poza tym nie odnosiłem się do jego niechęci do smrodu czy ludzi -
    > odnosiłem się do twojego bzdurnego, moim zdaniem, przekonania, że jak u
    > kogoś śmierdzi w domu, to nie czuć na klatce.

    a w nawiasie bylo "(musialby to by byc naprawde
    > porazajacy smrod i bardzo nieszcelne drzwi)"

    > Naucz się czytać ze zrozumieniem. I postaraj formułować swoje
    > wypowiedzi nie używając wulgaryzmów - ode mnie masz już PW.

    o jeny, i co ja biedny teraz zrobie

    Pewnie od
    > innych też - nikt nie lubi rozmawiać z chamami.

    na pewno jest chamstwem wmawianie komus ze nie rouzmie tego co czyta
    przytaczajac fragenty ktorych w ogole nie bylo w watku.

    P.

  • 22. Data: 2005-03-03 17:00:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Opanuj się.
    > Newsy to jest coś takiego że ludzie dyskutują, odpowiadają sobie.

    Menel rokicki już tak ma. I zapomina o art.141 K.W.

    > Naucz się czytać ze zrozumieniem. I postaraj formułować swoje
    > wypowiedzi nie używając wulgaryzmów - ode mnie masz już PW. Pewnie od
    > innych też - nikt nie lubi rozmawiać z chamami.

    Jak długo już tu jesteś? To nie tylko cham ale i głupek o czym bywalcy grupy
    od dawna wiedzą. PLONK lekarstwem na takie mendy.

    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2005-03-03 17:03:20
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Nie czepiaj się. Chłop pisze co wie, a że wie tragicznie mało więc i posty
    > pisze tragicznie żałosne. Jak nie było tematu w TVN-ie to nie wie na temat
    > nic;))
    > Po pisowni widać, że z czytaniem ma cholerny problem.

    wiedzialem ze zacznie smierdziec.
    Znajdz mi przyglupie fragment w TYM WATKU ktory przytoczyl Poreba!

    P.

  • 24. Data: 2005-03-03 17:09:19
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Menel rokicki już tak ma. I zapomina o art.141 K.W.

    no to zesz poszalal.

    > Jak długo już tu jesteś? To nie tylko cham ale i głupek o czym bywalcy
    > grupy od dawna wiedzą. PLONK lekarstwem na takie mendy.

    Art. 216. § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej
    nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej
    dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

    P.

  • 25. Data: 2005-03-03 18:53:45
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R.." <p...@t...gazeta
    .pl>
    popełnił 03 mar 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > wiedzialem ze zacznie smierdziec.

    O tym, że panowie za sobą przepadacie, nie raz daliście wyraz
    na psp aż nadto dobitnie. W trosce o modemowców apeluję do Was
    byście wzajemne czułości wymieniali na priv.

    > Znajdz mi przyglupie fragment w TYM WATKU ktory przytoczyl Poreba!

    Podałem Ci przecież DOKŁADNE namiary na tego posta.
    MID-a nie potrafisz wykorzystać, czy co?

    I tylko w celu udokumentownia żem nie był cytatu sobie z powietrza,
    mam nadzieję że oszczędzający pasmo wybaczą,
    wersja cytatu _bardzo_ specjalna, jako i odbiorca _specjalny_.
    ======
    From: "m[...]" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Date: Tue, 01 Mar 2005 12:05:56 +0100

    Robert Tomasik wrote: i inni wrote
    > Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    dzieki wszystkim za odpowiedzi
    nie przeszkadza mi ze ktos lazi po smietnikach- przeszkadza mi smrod. To
    dla tego co to lubi miec wszystko czarno na bialym

    teraz przekaz jest jasny i kompletny jak mniemam

    PanTalon
    ======
    Mam nadzieję, że teraz Przemku już znajdziesz,
    Aha masz jeszcze google.
    Dla mnie to EOT

    --
    pozdro
    poreba

  • 26. Data: 2005-03-03 19:01:20
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    > O tym, że panowie za sobą przepadacie, nie raz daliście wyraz
    > na psp aż nadto dobitnie. W trosce o modemowców apeluję do Was byście
    > wzajemne czułości wymieniali na priv.

    mi tego nie mow, ja sie z tym Panem w sadzie spotkam i mi to zdecydowanie
    wystarczy

    > Podałem Ci przecież DOKŁADNE namiary na tego posta. MID-a nie potrafisz
    > wykorzystać, czy co?

    potrafie doskonale, tylko ograniczam sie do watku w ktorym biore udzial, nie
    czytam wszystkich watkow
    tylko te ktorych tematy mnie zainteresuja. Dlatego nawet tam nie zajrze.

    ======

    ======
    > Mam nadzieję, że teraz Przemku już znajdziesz, Aha masz jeszcze google.
    > Dla mnie to EOT

    korzystam z serwera gazeta.pl ktory to najprawdopodoniej nie sciagnal tego
    posta(Roberta tez), stad
    te nieporozumeinie. Tak wiec przepraszam ze najechalem na CIebie.

    P.

  • 27. Data: 2005-03-03 19:21:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Zniesławienie to art.216 K.K.
    A ">>> nie wkurwiaj mnie facet." to art.141 K.W

    A kretyn rokicki chce aby sąd się jego szczeniackimi przysrywkami
    zajął;)))))
    Będzie musiał specjalnego sądu poszukać;)
    Gdybyś matoła z KF mi nie wywlekał, to nie odzywałbym się.

    > wersja cytatu _bardzo_ specjalna, jako i odbiorca _specjalny_.

    Odbiorca b.specjalny;)))

  • 28. Data: 2005-03-03 19:52:38
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zniesławienie to art.216 K.K.
    > A ">>> nie wkurwiaj mnie facet." to art.141 K.W

    znieslaweiniem jest nazwanie menelem, i inne oszczerstwa jakei do mnie
    kierujesz, podstawowa sprawa jest tutaj
    to (czego taki przyglup jak Ty nie zauwaza) ze zwracasz sie do Przemysława
    Rokickiego a ja do uzytkownika Leszek
    ktorych to moze byc i pol miliona w polsce.

    Co do art 141, nie sadze by o to chodzilo ustawodawcy, to co napisalem bylo
    wulgarne ale bylo skeirowane to konkretnego czlowieka
    i wyazalem tym swoje emocje a tuta mysle ze bardziej chodzi o paplanie co
    drugie slowo "Ku..wa" itp odzywki, przynajmniej
    tak to dobieram biorac pod uwage to co wyrabiala straz miejska w pewnym
    miescie (modne byly mandaty za przeklenstwa).

    > Odbiorca b.specjalny;)))

    jezeli takich argumentow bedziesz w sadzie uzywac to ja Ci powodzenia zycze

    Wez pod uwage ze uderzam z dwoch stron,

    jedno Faszyzm (art 256 KK, nie bede obecny bo nie jest to potrzebne)
    co tu jest najfajniejsze ano to ze im dalej sie bedziesz odwolywac tym na
    starszych sedziow bedziesz trafiac
    a co za tym idzie na osoby ktore zyly w tych czasach, tak wiec nie sadze by
    sie cackaly z Toba.

    drugie obraza art212KK i pomawianie art216KK, na czym bede obecny i na co sa
    niepodwazalne dowody,
    wiec tutaj nawet Twoje durne tlumaczenie ze masz do czyneinia z chamem, czy
    glupkiem nic nie zmieni
    gdyz przestepstwo zostalo poplenione i bez najmniejszych przeszkod zostanie
    to dowiedzone.

    Masz na utzrymaniu zone , dziecko/ci i psa, i chocby dlatego powienienes
    siedziec z zamknieta dupa,
    piszac takie bzdruy pozbawiasz mnie wszelkich skrupu(ó?)lów... a wyrok
    skazujacy automatycznie powoduje
    zwolnienie Cie z policji i pozbawienie srodkow do zycia.

    P.

  • 29. Data: 2005-03-03 20:09:06
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > skazujacy automatycznie powoduje
    > zwolnienie Cie z policji i pozbawienie srodkow do zycia.

    (ustawa o policji)

    Art. 25. 1. Służbę w Policji może pełnić obywatel polski o nieposzlakowanej
    opinii, niekarany, korzystający z pełni praw publicznych, posiadający co
    najmniej średnie wykształcenie oraz zdolność fizyczną i psychiczną do służby
    w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej,
    której gotów jest się podporządkować.

    Art. 39. 1. Policjanta zawiesza się w czynnościach służbowych w razie
    wszczęcia przeciwko niemu postępowania karnego w sprawie o przestępstwo lub
    przestępstwo skarbowe, umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego - na czas
    nie dłuższy niż 3 miesiące. [ustęp zmieniony ustawą o zmianie ustawy o
    Policji z dnia 29 października 2003 r., Dz. U. nr 192, poz. 1873 z 2003 r.]
    2. Policjanta można zawiesić w czynnościach służbowych w razie wszczęcia
    przeciwko niemu postępowania karnego w sprawie o przestępstwo lub
    przestępstwo skarbowe, nieumyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub
    postępowania dyscyplinarnego, jeżeli jest to celowe z uwagi na dobro
    postępowania lub dobro służby - na czas nie dłuższy niż 3 miesiące. [ustęp
    zmieniony ustawą o zmianie ustawy o Policji z dnia 29 października 2003 r.,
    Dz. U. nr 192, poz. 1873 z 2003 r.]
    3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach okres zawieszenia w czynnościach
    służbowych można przedłużyć do czasu ukończenia postępowania karnego.

    Art. 41. 1. Policjanta zwalnia się ze służby w przypadkach:
    1) orzeczenia trwałej niezdolności do służby przez komisję lekarską,
    2) nieprzydatności do służby, stwierdzonej w opinii służbowej w okresie
    służby przygotowawczej,
    3) wymierzenia kary dyscyplinarnej wydalenia ze służby,
    4) skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo
    skarbowe, umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego, [punkt zmieniony ustawą
    o zmianie ustawy o Policji z dnia 29 października 2003 r., Dz. U. nr 192,
    poz. 1873 z 2003 r.],
    4a) wymierzenia przez sąd prawomocnym orzeczeniem środka karnego w postaci
    zakazu wykonywania zawodu policjanta [punkt dodany ustawą o zmianie ustawy o
    Policji z dnia 29 października 2003 r., Dz. U. nr 192, poz. 1873 z 2003 r.],

    odrazu uprzedzam chodzi mi o art 256 bo to !!chyba!! ma zastosowanie w tym
    miejscu (ścigane z oskarżenia publicznego)

    Kodeks Karny (Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r z późniejszymi zmianami):
    "Art. 256: Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój
    państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych,
    etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2."

    Uchwała Sądu Najwyższego z dnia 28 marca 2002, I KZP 5/02 (OSNKW
    2002/5-6/32): "Propagowanie, w rozumieniu art. 256 k.k., oznacza każde
    zachowanie polegające na publicznym prezentowaniu faszystowskiego lub innego
    totalitarnego ustroju państwa, w zamiarze przekonania do niego."

    Pozdrawiam

    P.

    ps.2

    a posty dpotcyzace faszyzmu wylozylem Ci jakis czas temu na tace, powtarzac
    sie nie bede.

  • 30. Data: 2005-03-03 20:49:12
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > tak to dobieram biorac pod uwage to co wyrabiala straz miejska w pewnym
    > miescie (modne byly mandaty za przeklenstwa).

    inaczej sprzecnie by to bylo z art 54 konstytucji ktora stanowi najwyzsze
    prawo
    w naszym kraju.

    P.