  • 1. Data: 2005-02-28 11:14:08
    Temat: PIT od pracodawcy
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    Dziś (28 lutego) mija ostatni dzień, kiedy były pracodawca miał mi
    przysłać rozliczenie (PIT 11), ale tego nie zrobił. Znając życie i
    złośliwość tamtego, będzie sprawę przeciągał do końca kwietnia, albo w
    ogóle mi nie prześle dobrowolnie. Jak mogę go nakłonić, żeby mi to przysłał?

    TIA
    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 2. Data: 2005-02-28 11:39:03
    Temat: Re: PIT od pracodawcy
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

> [...]
    > złośliwość tamtego, będzie sprawę przeciągał do końca >kwietnia, albo w
    > ogóle mi nie prześle dobrowolnie. Jak mogę go >nakłonić, żeby mi to

    Ma jeszcze miesiac na to ... do konca marca mowi ustawa.
    Pozdrawiam Maver

  • 3. Data: 2005-02-28 12:12:27
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ma jeszcze miesiac na to ... do konca marca mowi ustawa.
    > Pozdrawiam Maver

    Nie, nie do konca marca, termin mija dzis :)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 4. Data: 2005-02-28 12:58:50
    Od: "Ajron" <ajron77@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ma jeszcze miesiac na to ... do konca marca mowi ustawa.

    Koledze sie cos pomylilo :P
    W tamtym roku ustawa o podatku dochodowym od osob fizycznych okreslala
    termin zlozenia informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek
    dochodowy (czyli za rok 2003) na 31 stycznia 2004 r.
    W tym roku termin jest do konca lutego 2005r. (czyli do dzisiaj) :)

    Podstawa prawna:
    - Ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osob fizycznych
    (t.j. Dz.U. z 2000 r. nr 14, poz. 176 z pozn. zm.).
    - Ustawa z dnia 10 wrzesnia 1999 r. Kodeks karny skarbowy (Dz.U. nr 83, poz.
    930 z pozn. zm.).

    Co do glownego watku, to moim zdaniem najpierw nalezy poinformowac platnika
    o grozacych sankcjach za nieterminowe wystawienie informacji PIT-11/8B.
    W tym momencie platnik napewno zachowywal by sie baaaardzo glupio, dalej
    odmawiajac wystawienia informacji PIT-11/8B. Pewnie bylo by to potraktowane
    jako szczegolne utrudnianie dostepu do informacji i szczegolnej zlej woli
    platnika i zapewne dostal by najwyzsza kare.

    Ajron.