  • 11. Data: 2009-07-09 12:42:24
    Temat: Re: samochód
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 05:16:05 -0700 (PDT), JanS napisał(a):

    > pojemność jest też pewnie na klapie czy może ją usunęli cyferki w
    > ramach tego "tuningu"?
    > może dla laika silniki są nie do odróżnienia, ale wydaje mi się, że
    > technik dokonujący przeglądu technicznego powinien stwierdzić taka
    > niezgodność ...
    > zazwyczaj w umowie stoi, że "stan techniczny pojazdu jest znany
    > kupującemu" więc wątpię czy uda ci się coś uzyskać :|

    A nie dostrzegasz pomiędzy stanem technicznym a stanem faktycznym?
    Nie każdy jest specjalistą od silników.
    Zawierał umowę na określony pojazd z silnikiem 1.4l (pomijam różnice
    dziesiętnej zaokrąglenia w pojemności motorów). Otrzymał inny pojazd
    aniżeli miał otrzymać.

  • 12. Data: 2009-07-09 12:50:22
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Paweł" <b...@m...com> napisał

    > Przy zawieraniu umowy nie.
    > Ale przy likwidacji szkody sprawdzą wszystko co do śrubki

    Nonsens.
    Przy Twojej szkodzie nikogo nie obchodzi Twoje OC, bo szkoda jest pokrywana
    z OC sprawcy.
    Z kolei w momencie, gdy Ty jesteś sprawcą, nikt nie ogląda Twojego auta, bo
    i po co?

  • 13. Data: 2009-07-09 12:55:57
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 14:50:22 +0200, Baloo napisał(a):

    > "Paweł" <b...@m...com> napisał

    > Nonsens.
    > Przy Twojej szkodzie nikogo nie obchodzi Twoje OC

    A nie ma polis AC?
    Miałeś kiedykolwiek szkodę z AC?

  • 14. Data: 2009-07-09 13:01:25
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Nie odróżni. W ASO też mieli problemy

  • 15. Data: 2009-07-09 13:13:08
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > A nie ma polis AC?
    > Miałeś kiedykolwiek szkodę z AC?

    A co ma polisa AC do pojemności silnika?

  • 16. Data: 2009-07-09 20:19:04
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Przede wszyastkim, jak rozumiem są wady prawne. Pojazd nie jest zgodny z
    > papierami. A co będzie, jeżeli pewnego pięknego dnia zabiorą dowór
    > rejestracyjny i pozostaniemy z ładną kupą żelastwa?
    przeciez numerow silnika od dawna nie wpisuje sie do DO... a skoro w ASO
    mieli problem z rozróznieniem, to przypuszczam ze wiele osob tez nie
    odrózni....

    swoja droga jak doszedłes do tego ze sie nie zgadza?

    E.

  • 17. Data: 2009-07-10 05:06:37
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Pojechałem właśnie do ASO

  • 18. Data: 2009-07-10 08:05:20
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pojechałem właśnie do ASO
    no dobra, ale po czym poznali róznice?

  • 19. Data: 2009-07-10 08:57:13
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Easy" <e...@m...nospam.org> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > no dobra, ale po czym poznali róznice?

    Po komputerze. Ich komputer nie chciał wejść w silnik który ma być wszedł
    dopiero w silnik 1,6l. Zawołali speca od silników i po dłuższych debatach
    doszli do wniosku,że jest inny silnik niż w papierach. Fachowiec który
    podłaczał komputer do samochodu też nie poznał ze to inny silnik niż on
    próbuje.

  • 20. Data: 2009-07-10 08:58:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    mz pisze:

> [...]
    > doszli do wniosku,że jest inny silnik niż w papierach. Fachowiec który
    > podłaczał komputer do samochodu też nie poznał ze to inny silnik niż on

    A może nie jest potrzebny mechanik samochodowy a jakiś dobry informatyk?

    --
    spp