  • 1. Data: 2009-07-08 23:18:42
    Temat: gwarancja, a kolejna sprzedaż
    Od: Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com>

    cześć,

    Załóżmy sytuacje, że kupuje np. monitor na firmę. Dostaję FV i np. w
    przypadku monitorów ASUS to wystarcza do gwarancji. Gwarancja jest na 3
    lata od daty zakupu, która jest na FV. Po 2,5 roku sprzedaje kolejnej
    firmie ten monitor wystawiając oczywiście FV, czy gwarancja może
    obowiązywać od dnia sprzedaży? W końcu data na FV będzie 2,5 roku do
    przodu.

    Pozdrowienia,
    --
    Rafał Jeżak
    rjezak.(at).gmail.(dot).com

  • 2. Data: 2009-07-08 23:49:27
    Temat: Re: gwarancja, a kolejna sprzedaż
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-07-08, Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com> wrote:
> [...]
    > firmie ten monitor wystawiając oczywiście FV, czy gwarancja może
    > obowiązywać od dnia sprzedaży? W końcu data na FV będzie 2,5 roku do

    Prawa gwarancyjne wynikają z dokumentu gwarancyjnego, więc musisz do
    niego dotrzeć i tam doczytać. Z tym, że w tym wypadku raczej oczywiste
    jest, że dotyczy to pierwszej sprzedaży a nie kazdej kolejnej
    odsprzedaży. A masz w ogóle jakiś dokument gwarancyjny?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2009-07-09 00:14:06
    Od: Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com>

    Marcin Debowski pisze:
> [...]
    > jest, że dotyczy to pierwszej sprzedaży a nie kazdej kolejnej
    > odsprzedaży. A masz w ogóle jakiś dokument gwarancyjny?
    To jest oczywiście teoria, zacząłem się zastanawiać nad tym, gdy znajomy
    kupił monitor Asusa na firmę, zepsuł mu się, a Pan na infolinii
    powiedział, że musi zapakować tylko kopie dokumentu zakupu i opis
    usterki. Czyli nic o karcie czy innym dokumencie gwarancyjnym nie było.

    --
    Rafał Jeżak
    rjezak.(at).gmail.(dot).com

  • 4. Data: 2009-07-11 11:33:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Jul 2009, Rafał Jeżak wrote:

> [...]
    > firmie ten monitor wystawiając oczywiście FV, czy gwarancja może
    > obowiązywać od dnia sprzedaży? W końcu data na FV będzie 2,5 roku do

    I oczywiście będzie na niej informacja, że FV dotyczy *używanego*
    monitora takiego a takiego...
    Co warunki stwierdzają na ten temat?
    Żadnego "nowy" ani limitu od daty produkcji?

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2009-07-11 16:18:46
    Od: Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > I oczywiście będzie na niej informacja, że FV dotyczy *używanego*
    > monitora takiego a takiego...

    Nie, nie będzie napisane czy nowy czy używany, po prostu Monitor Asus
    Blablabla

    > Co warunki stwierdzają na ten temat?
    > Żadnego "nowy" ani limitu od daty produkcji?

    Pisałem na początku, że nie dostał karty gwarancyjnej, więc warunków nie
    ma. Pan czy Pani w serwisie powiedzieli, że do naprawy gwarancyjnej
    wystarczy dowód zakupu.

    --
    Rafał Jeżak
    rjezak.(at).gmail.(dot).com

  • 6. Data: 2009-07-11 16:51:54
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Rafał Jeżak pisze:

    > Pisałem na początku, że nie dostał karty gwarancyjnej, więc warunków nie
    > ma. Pan czy Pani w serwisie powiedzieli, że do naprawy gwarancyjnej
    > wystarczy dowód zakupu.

    Wymagana jest faktura z datą zakupu. Gwarancji nie musisz przedstawiać -
    jak nie masz.

    --
    animka