  • 31. Data: 2009-07-17 07:57:04
    Temat: Re: samochód
    Od: blondynka <k...@w...pl>

    witek pisze:

    > co to znaczy komputer nie chciał wejść w silnik?

    zapewne chodziło mu o to, że komputer nie chciał uruchomić programu
    diagnostycznego dla silnika 1.4
    taki skrót myślowy :)
    Kasia

  • 32. Data: 2009-07-17 11:41:41
    Od: kuba <j...@g...com>

    mz pisze:
    > Witam
    > Kupiłem samochód jakiś miesiąc temu. W papierach stoi, że samochód ma silnik
    > o pojemności 1,4l w praktyce okazuje się, że silnik jest o pojemności 1,6l.
    > Silniki te wizualnie nie różnią sie od siebie. Nie chce takiego silnika
    > więc chciałbym go oddać i otrzymać pieniądze od osoby od której kupiłem ten
    > pojazd. Jakie mam na to szanse. Pojazd kupiłem od osoby prywatnej.

    Przeczytaj sobie art. 566 Kodeksu cywilnego i zastanów się na czym w tym
    przypadku miałaby polegać wada (chyba to, że samochód nie ma
    właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewniał kupującego). Jak
    dojdziesz do wniosku, że jest wada, to art. 560 KC. Cała filozofia.

    pozdrawiam
    kuba