  • 21. Data: 2007-04-25 14:31:02
    Temat: Re: samobojstwo - bron palna
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No przecież była minister LSD też odeszła ze względu na własnie zły stan zdrowia ;-)
    JaC

  • 22. Data: 2007-04-25 15:26:51
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Czapla napisał(a):

    > Ale z drugiej strony, jak wskazuje praktyka (niekoniecznie krajowa) jeśli
    > służby chcą się kogoś pozbyć robią to raczej po cichu.

    Zgadza się ale moim zdaniem to pozbyli się jej "koledzy" zanim zacznie
    sypać.

    Takie tam różne Tale czy
    > Polony, ew. standardowy wypadek samochodowy. A tu przecież było wiadomo, że
    > zrobi się potężna afera, że będzie tysiące śledztw, spekulacji itd. Nie sądzę,
    > że coś takiego leżało w interesie ABW.
    ABW nie ale mafii tak.

    Mimo wszystko jednak myślę, że to zwykłe
    > samobójstwo, choć jak napisałem wcześniej wszystko jest możliwe.
    Ja uważam że to egzekucja wykonana na przez podstawionego przez mafie
    funkcjonariusza ABW.

    E.

  • 23. Data: 2007-04-25 17:58:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnf2u9ne.nkp.samotnik@localhost.localdomain Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> pisze:

    > Podobnie "samobójstwo" popełnił partyjny towarzysz Blidy - Sekuła,
    > strzelając sobie kilka razy w brzuch.
    Gdzieś czytałem, żeSekuła po śmiertelnym postrzeleniu się w brzuch dla
    pewności strzelił sobie jeszcze 2 razy w głowę. Słyszałem także o
    desperacie, który popełnił samobójstwo strzelając sobie z łuku w plecy.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2007-04-25 21:25:09
    Od: "lukas" <l...@i...eu>

    wiadomości news:juj3g4-uer.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Jak wygląda praktyka, statystyka oraz podstawy teoretyczne?

    Na medycynie sądowej nam opowiadali, że kobiety sobie strzelają w serce, a
    faceci w głowę - w większości przypadków..

  • 25. Data: 2007-04-26 07:34:15
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule news:slrnf2u9ne.nkp.samotnik@localhost.localdomain,
    niejaki(a): Samotnik z adresu <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > Podobnie "samobójstwo" popełnił partyjny towarzysz Blidy - Sekuła,
    > strzelając sobie kilka razy w brzuch. Coś im słabo to idzie.

    Juz nawet samobojstwa nie potrafia upozorowac;)

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 26. Data: 2007-04-26 07:38:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "lukas" <l...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Na medycynie sądowej nam opowiadali, że kobiety sobie strzelają w serce

    zawsze dwukrtnie?
    taka mala dygresja do doniesien prasowych

  • 27. Data: 2007-04-26 12:24:21
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    > Użytkownik "lukas" <l...@i...eu> napisał w wiadomości

    > zawsze dwukrtnie?
    > taka mala dygresja do doniesien prasowych

    Tak. Często też dobijają się strzałem w plecy, zawijają się w dywan i
    szukają najbliższej rzeki.

    MSPANC :)

    M.

  • 28. Data: 2007-04-26 13:32:19
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > No, chyba że kochasz państwo policyne, w którym niewygodni ludzie
    > popełniają ni z tego ni z owego dziwne samobójstwa.

    To pierwszy podobny przypadek?
    A wieszaki w więzieniach?

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 29. Data: 2007-04-26 13:42:38
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"
> [...]
    > mało naturalne i mało wygodne podejście - bardziej naturalna, logiczna i
    > wygodna wydaje się klasyczna "kula w łeb"

    tez nie mam praktyki w przeprowadzaniu samobójstw

    ale tak sobie myślę, że gdyby to było coś zaplanowanego, z listem
    pożegnalnym na biurku
    to mogłaby być i "kula w łeb"

    tu mieliśmy do czynienia z sytuacją zaskoczenia i konieczności
    "przechytrzenia" osoby pilnującej.
    jest tak cos o staniu bokiem ( samobójczyni mogła się tak ustawić żeby z
    puktu widzenia policjantki
    buło to stanie bokiem) i nie chciała podnosić ręki do góry. W sumie chodzi o
    ułamki sekund na ewentualną reakcję.

    Z pukntu widzenia takiej policjantki, jesli masz osobę uatawioną bokiem
    która sięga ręką na wysokość klatki
    piersiowej to chyba nikt nie pomyśli że własnie chce się zastrzelić

    macso

  • 30. Data: 2007-04-26 16:07:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości

    > Tak. Często też dobijają się strzałem w plecy, zawijają się w dywan i
    > szukają najbliższej rzeki.

    zdolnych i przedsiebiorczych "samobojcow" polska ksztalci ;)