  • 1. Data: 2007-04-25 08:14:56
    Temat: Prawo gospodarcze i wywiad gospodarczy
    Od: "Adam Michalak" <a...@a...pl>

    Jestem prawnikiem. Specjalizuję się w prawie cywilnym, gospodarczym,
    finansowym itd. Nie interesuje mnie prawo karne. Pobnadto zajmuję sie
    wywiadem gospodarczym na terenie kraju oraz w krajach UE.
    Osoby zainteresowane bliższymi informacjami prtoszone są o kontakt na ten
    adres.
    Moje nazwisko : Adam Michalak a...@a...pl

  • 2. Data: 2007-04-25 08:35:36
    Temat: Re: Prawo gospodarcze i wywiad gospodarczy
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Adam Michalak porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jestem prawnikiem. (...)
    > Moje nazwisko : Adam Michalak a...@a...pl
    Prawnik spamujacy grupy? Dupa a nie prawnik. Idz sie tlumacz do astera
    czemu spamujesz.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-04-25 09:12:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Michalak napisał(a):
> [...]
    > wywiadem gospodarczym na terenie kraju oraz w krajach UE.
    > Osoby zainteresowane bliższymi informacjami prtoszone są o kontakt na ten

    Te, "prawnik" - spieprzaj z tym spamem!