  • 1. Data: 2007-04-25 09:34:38
    Temat: samobojstwo - bron palna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    OK, zasadniczo to nie tyle kwestia prawna, ile kryminalistyczna ;) ale
    chyba mieści się w "zainteresowaniu" niniejszej grupy.

    Mianowicie Barbara Blida (była minister budownictwa z ramienia SLD)
    ponoć zastrzeliła się dziś z własnej broni podczas rewizji
    przeprowadzanej przez ABW.

    Pomijając wiele innych dziwnych okoliczności (ABW robi rewizję i nie
    zaczyna od zatrzymania legalnej - czyli widocznej w "aktach" - broni
    palnej?) zastanawia mnie taki detal, że samobójstwo rzekomo
    popełniła.... strzałem w klatkę piersiową.

    Nie mam praktyki w popełnianiu samobójstw ;) ale wydaje mi się, że to
    mało naturalne i mało wygodne podejście - bardziej naturalna, logiczna i
    wygodna wydaje się klasyczna "kula w łeb" (czy to przez usta czy w
    skroń). Imć Adolfowi H. spec także podpowiadał optymalny ponoć sposób -
    i też była to kulka w łeb.

    Jak wygląda praktyka, statystyka oraz podstawy teoretyczne?

  • 2. Data: 2007-04-25 10:00:41
    Temat: Re: samobojstwo - bron palna
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 25.04.2007 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:
> [...]
    > palnej?) zastanawia mnie taki detal, że samobójstwo rzekomo
    > popełniła.... strzałem w klatkę piersiową.

    Podobnie "samobójstwo" popełnił partyjny towarzysz Blidy - Sekuła,
    strzelając sobie kilka razy w brzuch. Coś im słabo to idzie.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2007-04-25 10:11:41
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > OK, zasadniczo to nie tyle kwestia prawna, ile kryminalistyczna ;) ale
    > chyba mieści się w "zainteresowaniu" niniejszej grupy.

    Chwast wyrwał się sam.
    Mogła jeszcze zrobić krzywdę, któremuś z funkcjonariuszy ABW.

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 4. Data: 2007-04-25 10:36:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Podobnie "samobójstwo" popełnił partyjny towarzysz Blidy - Sekuła,
    > strzelając sobie kilka razy w brzuch. Coś im słabo to idzie.

    jeszcze warto przypomniej opowiesci Czarzastego co do sposobu
    zatrzymywania, czy aby na pewno mialaby okazje to zrobic.

    Ciekaw jestem czy dziwnym trafem okaze sie ze nie wzieta na akcje kamery.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 5. Data: 2007-04-25 10:39:02
    Od: Bogdan <w...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > mało naturalne i mało wygodne podejście - bardziej naturalna, logiczna i
    > wygodna wydaje się klasyczna "kula w łeb" (czy to przez usta czy w

    Moim zdaniem pomyslała sobie, że jak strzeli sobie w łeb to po smierci
    będzie brzydko wyglądać, a pod ubraniem nie widać.

    Bogdan

  • 6. Data: 2007-04-25 10:42:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Chwast wyrwał się sam.
    > Mogła jeszcze zrobić krzywdę, któremuś z funkcjonariuszy ABW.

    Tia... "Nic to! Grunt to nie myśleć!", jak zwykł mawiać elektrycerz
    Krzemowy...

    Ale może uczyń ten wysiłek i pomyśl: jak wiarygodne jest samobójstwo ze
    strzałem w klatkę piersiową.

    No, chyba że kochasz państwo policyne, w którym niewygodni ludzie
    popełniają ni z tego ni z owego dziwne samobójstwa.

  • 7. Data: 2007-04-25 10:43:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Samotnik napisał(a):

    > Podobnie "samobójstwo" popełnił partyjny towarzysz Blidy - Sekuła,
    > strzelając sobie kilka razy w brzuch. Coś im słabo to idzie.

    To mi przypomina odcinek Czarnej Żmii (z trzeciej serii) podczas wyborów
    ("Poprzedni mąż zaufania przypadkiem uciął sobie głowę podczas golenia").

  • 8. Data: 2007-04-25 10:44:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnf2u9ne.nkp.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Podobnie "samobójstwo" popełnił partyjny towarzysz Blidy - Sekuła,
    > strzelając sobie kilka razy w brzuch. Coś im słabo to idzie.

    w koncu mamy 4rp, strzelanie sobie w glowe nie jest juz trendy, teraz na
    topie sa wlasnie takie "samobojstwa"
    ale elektorat kaczek lyknie kazda bzdure z ich dziobow

  • 9. Data: 2007-04-25 10:58:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bogdan napisał(a):

    > Moim zdaniem pomyslała sobie, że jak strzeli sobie w łeb to po smierci
    > będzie brzydko wyglądać, a pod ubraniem nie widać.

    ROTFL

  • 10. Data: 2007-04-25 10:59:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:ftn3g4-skr.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tia... "Nic to! Grunt to nie myśleć!", jak zwykł mawiać elektrycerz
    > Krzemowy...

    hehe stasio lem wiecznie zywy :)