  • 1. Data: 2007-04-25 08:22:02
    Temat: firma windykacyjna przekazała do komornika
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    witam
    mam sprawę nie cierpiaca zwłoki
    maż w 2002 roku nie spłacił zadłuzenia kart kredytowej 6000 zł
    bank po jakiej tam nieskutecnej egzekucji sprzedaał czy tez oddał
    dług firmie windykacyjnej ktora tez od niego nic nie wegzekwowaała
    ale poszla z tym długiem do sadu i wniosła o to bym solidarnie z męzem
    płaciła ja mieszkałam gdzi inndziej ani firma windykacyjna ani tez sad
    o niczym mnie ne powiadomił ,sad wydał nakaz płatniczy na nas solidarnie
    firma windykacyjna poszła znim od razu do komornika i ten mnie znalaz
    pokazał nakaz juz prawomocny na mnie równiez do zapłaty.nawet jest po
    terminie aby sie odwołac a ja nic o tym nie wiedziałam

    ale ja z mezem mam rozdzielnośc majatkowa od 1992 roku prawie 20 lat
    pracuje na dwóch etetach postawiłam dom i prowadze jeszcze działalnośc
    prowadze tylko odrebne gospodarstwo domowe sądzę ze sad moze byten nakza
    uchylił ale nie miałam wogóle swiadomosci ze cos takiego sie na mnie
    dzieje jak to odkręcic jak termin wniesienia sprzeciwu juz minał

    od czego mam zaczac
    komornik był w porzadku powiedział abym poszła do sadu ale nic wiecej
    bo mowi zeniedługo rozpocznie egzekucje
    co mam zrobic poradzcie

    z góry dziekuje
    anna

  • 2. Data: 2007-04-25 18:16:36
    Temat: Re: firma windykacyjna przekazała do komornika
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    adam158 napisał(a):
    > od czego mam zaczac
    > komornik był w porzadku powiedział abym poszła do sadu ale nic wiecej
    > bo mowi zeniedługo rozpocznie egzekucje
    > co mam zrobic poradzcie

    idź do sądu, obejrzyj akta, w szczególności zobacz na jaki adres
    doręczono Ci nakaz zapłaty i czy to był wtedy Twój adres

    KG