    From: "macso" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: samobojstwo - bron palna
    Date: Thu, 26 Apr 2007 15:42:38 +0200

    Użytkownik "Andrzej Lawa"
    > Pomijając wiele innych dziwnych okoliczności (ABW robi rewizję i nie
    > zaczyna od zatrzymania legalnej - czyli widocznej w "aktach" - broni
    > palnej?) zastanawia mnie taki detal, że samobójstwo rzekomo
    > popełniła.... strzałem w klatkę piersiową.
    >
    > Nie mam praktyki w popełnianiu samobójstw ;) ale wydaje mi się, że to
    > mało naturalne i mało wygodne podejście - bardziej naturalna, logiczna i
    > wygodna wydaje się klasyczna "kula w łeb"

    tez nie mam praktyki w przeprowadzaniu samobójstw

    ale tak sobie myślę, że gdyby to było coś zaplanowanego, z listem
    pożegnalnym na biurku
    to mogłaby być i "kula w łeb"

    tu mieliśmy do czynienia z sytuacją zaskoczenia i konieczności
    "przechytrzenia" osoby pilnującej.
    jest tak cos o staniu bokiem ( samobójczyni mogła się tak ustawić żeby z
    puktu widzenia policjantki
    buło to stanie bokiem) i nie chciała podnosić ręki do góry. W sumie chodzi o
    ułamki sekund na ewentualną reakcję.

    Z pukntu widzenia takiej policjantki, jesli masz osobę uatawioną bokiem
    która sięga ręką na wysokość klatki
    piersiowej to chyba nikt nie pomyśli że własnie chce się zastrzelić

    macso