  • 31. Data: 2007-04-26 21:36:38
    Temat: Re: samobojstwo - bron palna
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 25 kwietnia 2007 12:00
    (autor Samotnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@l...localdomain>):

    > Podobnie "samobójstwo" popełnił partyjny towarzysz Blidy - Sekuła,
    > strzelając sobie kilka razy w brzuch. Coś im słabo to idzie.

    Następne będzie samobójstwo wykonane strzałem w plecy...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.

  • 32. Data: 2007-04-26 21:46:50
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 26 kwietnia 2007 14:24
    (autor MarlonB
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f0q5kc$3bv$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Tak. Często też dobijają się strzałem w plecy, zawijają się w dywan i
    > szukają najbliższej rzeki.

    Baca ma rozprawę w sądzie za morderstwo.
    - Baco, powiedzcie jak to było, że zabiliście turystę?
    - Jo? Jom go nie zobił!
    - To powiedzcie co mu się stało.
    - A to tak siedziałem sobie i strugałem patyk nozykem, a turysta wiśnie
    żarł i co zezarł to mnie pestkum w łeb. Mioł tys takum torbe i jum rzucił
    mi przed nogi. Jak sie nazarł, wstoł i chcioł odejść, ale sie na ty torbie
    poślizgnął i nabił mi na nóz.
    - Ale on miał 20 ran kłutych.
    - Toć ci mówie i to tak, ze 20 razy się nadzioł.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.

  • 33. Data: 2007-04-26 22:17:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > ROTFL

    No nie jest takie głupie. Dlatego kobiety przeważnie się trują, w
    przeciwieństwie do mężczyzn.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 34. Data: 2007-04-27 00:05:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 26.04.2007 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:
    > No nie jest takie głupie. Dlatego kobiety przeważnie się trują, w
    > przeciwieństwie do mężczyzn.

    E, chyba nie tylko dlatego.

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2007-04-27 06:17:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Następne będzie samobójstwo wykonane strzałem w plecy...

    albo przyjdzie moda z rosji, tam samobojcy strzelaja sobie w potylice

  • 36. Data: 2007-04-27 06:20:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No nie jest takie głupie. Dlatego kobiety przeważnie się trują, w
    > przeciwieństwie do mężczyzn.

    rowniez przewaznie ich proby samobojcze sa mniej skuteczne ;) robia to
    przewaznie na pokaz ;)
    to tak jesli juz o statystykach mowimy

  • 37. Data: 2007-04-27 08:35:53
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 00:17:42 +0200, Johnson napisał(a):

    > No nie jest takie głupie. Dlatego kobiety przeważnie się trują, w
    > przeciwieństwie do mężczyzn.

    Także boją się bólu. To też jakby estetyka.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd || http://olgierd.bblog.pl
    http://www.allegro.pl/item186353104_nikon_fm2.html