  • 31. Data: 2010-05-19 12:45:08
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@g...mierzwiak
    .com...
    > http://www.technikajazdy.info/bezpieczenstwo/wypadki
    -drogowe-typowe-obrazenia/

    "Decydująca jest tu oczywiście prędkość samochodu. Od niej bowiem zależy czy:

    1. złamiemy kręgosłup - zawsze powyżej 68 km/h
    2. rozerwiemy aortę piersiową - zawsze powyżej 85 km/h
    3. nabędziemy ran dartych w okolicach pachwin - zawsze powyżej 95km/h
    4. zostaniemy rozkawałkowani - duża szansa powyżej 98 km/h"

    Czyli potwierdzają moją poprzednią wypowiedź.

  • 32. Data: 2010-05-19 12:49:44
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Mnie oburza, że nie mam z czego ani nie mogę strzelać do piratów
    > drogowych, walczących na drogach o pole position...

    a mi brakuje mozliwosci strzelania do kapelusznikow

    Icek

  • 33. Data: 2010-05-19 12:54:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ht0dvs$b1q$...@p...wsisiz.edu.pl...
    > najbardziej mnie wkurzaja idioci probujacy mnie przekonac ze "syn wuja
    > znajomego kuma marka z tarnobrzega co mieszkla w poznaniu a pracuje w gdansku
    > mial kiedys wypadek i przezyl bo nie mial zapietych pasow i wylecial przez
    > okno" (brak interpunkcji celowy).

    Po pierwsze to nie jest tak do końca wymysł. Członek rodziny przeżył wypadek
    mając niezapięte pasy. Kierowca, który jechał z zapiętymi pasami także przeżył.
    Po drugie kiedyś samochody były inaczej konstruowane.

  • 34. Data: 2010-05-19 13:10:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    qwerty napisał(a):

> [...]
    > 4. zostaniemy rozkawałkowani - duża szansa powyżej 98 km/h"
    >
    > Czyli potwierdzają moją poprzednią wypowiedź.

    Jak doczytasz to się zorientujesz, że powyższy fragment dotyczy
    sytuacji, w której jesteśmy pieszym i zostaniemy potrąceni przez jadący
    z w/w prędkościami samochód ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 35. Data: 2010-05-19 13:23:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:

    > Jak wylecę przez szybę to od razu trup, więc jakie leczenie?

    Jeśli jakimś sposobem jednak przeżyjesz to należy cię dobić czy leczyć?

  • 36. Data: 2010-05-19 13:27:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup
    > Jeśli jakimś sposobem jednak przeżyjesz to należy cię dobić czy leczyć?

    Jeżeli świadomie nie zapinał pasów to czemu od razu pomagać? Zająć się innymi
    poszkodowanymi.

  • 37. Data: 2010-05-19 13:42:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:
    > grup dyskusyjnych:ht0omp$hec$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Jeżeli świadomie nie zapinał pasów to czemu od razu pomagać? Zająć się
    > innymi poszkodowanymi.

    a potem?

  • 38. Data: 2010-05-19 13:50:02
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 19-05-2010 15:27, qwerty pisze:
    > grup dyskusyjnych:ht0omp$hec$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Jeżeli świadomie nie zapinał pasów to czemu od razu pomagać? Zająć się
    > innymi poszkodowanymi.

    A po czym się poznaje że ktoś nie zapiał pasów świadomie, jak leży
    pogięty w paragraf na jezdni?

    Tak z ciekawości pytam..

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 39. Data: 2010-05-19 15:40:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-19 11:35, Piotr [trzykoty] pisze:
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał
    >
    > A płacenie za lecznictwo, rehabilitację, zwolnienia lekarskie czy
    > pogrzeby płatne z publicznej kasy to też kretyństwo?

    A to, że niezapięty ludzik jest mordercą pozostałych pasażerów samochodu
    to nikt nie bierze pod uwagę?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 40. Data: 2010-05-19 16:12:57
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A to, że niezapięty ludzik jest mordercą pozostałych pasażerów samochodu
    > to nikt nie bierze pod uwagę?

    ale czy nie uwazasz, ze karanie pasazera punktami to nie przegiecie ?

    Czyli jak bede jechal na pasazera pod wplywem i bede przy sobie mial
    dokument PJ to mi go zabiora ?

    I pozniej po tych pasach to Cie tylko klatka i bark boli ;P

    Icek