  • 1. Data: 2010-05-19 09:28:00
    Temat: Kormonik a zwrot z US
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    Witam.
    Czy komornik może zająć zwrot z Urzędu skarbowego?
    Komornik zabiera mi z wypłaty za niespłacony do końca kredyt bankowy
    i w tej chwili zabrał mi cały zwrot z podatku (prawie tysiąc zł)
    Najlepsze że nie dostałem żadnego pisma w tej sprawie, od żadnej ze stron.
    Czy ma to znaczenie że rozliczałem się wspólnie z małżonką?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2010-05-19 13:24:59
    Temat: Re: Kormonik a zwrot z US
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Darek. wrote:
> [...]
    > Najlepsze że nie dostałem żadnego pisma w tej sprawie, od żadnej ze stron.
    > Czy ma to znaczenie że rozliczałem się wspólnie z małżonką?

    Kiedy ten kredyt wzięty i kto go podpisywał?

  • 3. Data: 2010-05-19 14:22:52
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > Kiedy ten kredyt wzięty i kto go podpisywał?

    Jeśli pytasz o to czy przed zawarciem małżeństwa- to tak, kredyt był wzięty
    przeze
    mnie, zanim się ożeniłem. Tylko ja go podpisywałem.

    Pozdrawiam - Darek.