  • 1. Data: 2010-05-19 08:33:15
    Temat: punkty karne dla pasazera
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,7901785
    ,40_mandatow_na_godzine.html

    "Jeżeli pasażer nie zapnie pasów też dostanie 100 zł mandatu, a jeżeli ma
    prawo jazdy to też 2 punkty karne."

    Icek

  • 2. Data: 2010-05-19 09:20:25
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    > http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,7901785
    ,40_mandatow_na_godzine.html

    > "Jeżeli pasażer nie zapnie pasów też dostanie 100 zł mandatu, a jeżeli ma
    > prawo jazdy to też 2 punkty karne."
    Jak będę siedział "naprany" koło kierowcy to jeszcze na wiezienie mogę sie
    załapać ,paranoja .
    jerzyn

  • 3. Data: 2010-05-19 09:24:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,7901785
    ,40_mandatow_na_godzine.html

    > "Jeżeli pasażer nie zapnie pasów też dostanie 100 zł mandatu, a jeżeli ma
    > prawo jazdy to też 2 punkty karne."

    Osobiście dla mnie zmuszanie do zapiania pasów to kretyństwo.

  • 4. Data: 2010-05-19 09:27:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    qwerty napisał(a):

    [...]

    > Osobiście dla mnie zmuszanie do zapiania pasów to kretyństwo.

    W takim razie musisz zadbac o to aby bylo Ciebie stac na ich nie
    zapinanie.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 5. Data: 2010-05-19 09:28:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    januszek pisze:
    > qwerty napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > W takim razie musisz zadbac o to aby bylo Ciebie stac na ich nie
    > zapinanie.

    Chodzi o to, aby go stać było na mandaty? ;)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-05-19 09:35:16
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał
    > Osobiście dla mnie zmuszanie do zapiania pasów to kretyństwo.

    A płacenie za lecznictwo, rehabilitację, zwolnienia lekarskie czy pogrzeby
    płatne z publicznej kasy to też kretyństwo?

  • 7. Data: 2010-05-19 09:39:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > A płacenie za lecznictwo, rehabilitację, zwolnienia lekarskie czy pogrzeby
    > płatne z publicznej kasy to też kretyństwo?

    Jak wylecę przez szybę to od razu trup, więc jakie leczenie? To przy zapiętych
    pasach to nie ma śmierci?
    Dla Polski natychmiastowy zgon jest znacznie lepsze -> nie będzie musiał płacić
    emerytury, a więc nawet zapłacenie za pogrzeb finansowo jest lepszy.

  • 8. Data: 2010-05-19 09:44:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > A płacenie za lecznictwo, rehabilitację, zwolnienia lekarskie czy
    > pogrzeby płatne z publicznej kasy to też kretyństwo?

    A co to jest "publiczna kasa" ?
    Przepadkiem chcący nie zapinać pasów się tam nie dokłada? To nie są jego
    pieniądze?

    --
    @2009 Johnson

  • 9. Data: 2010-05-19 09:47:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (19.05.2010 11:44), Johnson wrote:

    > A co to jest "publiczna kasa" ?
    > Przepadkiem chcący nie zapinać pasów się tam nie dokłada? To nie są jego
    > pieniądze?

    Bo widzisz, tutaj chodzi o to żeby się dołożył ale nie korzystał :).

    p. m.

  • 10. Data: 2010-05-19 09:48:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Icek pisze:

    > http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,7901785
    ,40_mandatow_na_godzine.html

    "Dziecko w aucie bez specjalnego fotelika to mandat 150 zł i 3 punkty karne"

    To jest dopiero nielegalne. dziecku nie można dać mandatu ;) trzeba go
    oskarżyć o demoralizację i do sądu rodzinnego.

    --
    @2009 Johnson