  • 51. Data: 2010-05-30 12:35:07
    Temat: Re: prawo unijne czy polskie ? podumowanie.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:httjeq$604$1@news.onet.pl soska <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > hronologicznym
    Kolejny tuman...

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2010-05-30 15:33:16
    Od: Joe <j...@h...cm>

    Jotte wrote:
    > Kolejny tuman...

    Proszę państwa, proszę zachować spokój i nie podchodzić do zjawiska.
    http://trole.joemonster.org/?troll=kompostownik

    "w swojej puszce ma on ograniczony zasób broni i często musi się uciekać
    do wulgaryzmów, aby wesprzeć swoje słabe argumenty"

    --
    Joe,
    pzdr

  • 53. Data: 2010-05-30 17:33:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:htu0fs$8su$2@news.onet.pl Joe <j...@h...cm> pisze:

    > Proszę państwa, proszę zachować spokój i nie podchodzić do zjawiska.
    Więc zachowaj spokój i nie podchodź.
    Każe ci ktoś?

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2010-05-30 21:51:05
    Od: "soska" <s...@p...onet.pl>

    >W wiadomości news:httjeq$604$1@news.onet.pl soska <s...@p...onet.pl>

    > Kolejny tuman...
    >
    > --
    > Jotte
    Gnido uciążliwa, jak nie masz nic do powiedzenia w tym wątku to nie udzielaj
    się wcale.
    Chyba pomyliłeś grupy, tu nikt o ortografii nie dyskutuje, jeśli nie ma
    znaczenia. Poza tym błędem są jeszcze inne, dlaczego więc przyczepiłeś się
    do tego jednego ?? Czyżbyś półgłówku musiał sprawdzić w słowniku zanaczenie
    tego trudnego dla ciebie słowa żeby wychwycić błąd?

    Widzę, że "jotte" to niezwykle tępy osobnik na tej grupie, współczuje
    wszystkim.

  • 55. Data: 2010-05-30 21:54:04
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 30.05.2010 23:51, soska pisze:

    > Widzę, że "jotte" to niezwykle tępy osobnik na tej grupie, współczuje
    > wszystkim.

    Współczuję kretynom, którzy nie potrafią poprawnie pisać w ojczystym języku.

    --
    live_evil

  • 56. Data: 2010-05-31 15:01:50
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la>

    Órzytkownik "soska" napisał:
> [...]
    > zanaczenie tego trudnego dla ciebie słowa żeby wychwycić błąd?
    >
    > Widzę, że "jotte" to niezwykle tępy osobnik na tej grupie, współczuje

    to żyd, czyli typowy ham, złodziej i tępak, martfi siem o ortografie bo mu
    translator nie chce na hebrajski tłumaczyć:O)

    co do prawa unijnego, czyli to takie nowe międzynarodowe pejsiaste prawo, na
    kture żaden kraj w UE nie ma wpływu, na wybur wysokiej randi urzendnikuf
    hunijnych podobnie nikt nie ma wpływu, oraz nikt w hujni nie może ich
    odwołać, unia to taki nowy europejski kołchoz:O)

  • 57. Data: 2010-05-31 16:10:35
    Od: "onet" <m...@o...pl>

    Użytkownik "soska" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znaczenia. Poza tym błędem są jeszcze inne, dlaczego więc przyczepiłeś się

    soska, oprocz tego ze nie znasz ortografii, to nie znasz jeszcze znaczenia
    wyrazu, ktorego chciales uzyc. Jak mozna uszeregować "ważność" prawa w
    kolejnosci CZASOWEJ (chronologicznie) ?

  • 58. Data: 2010-05-31 20:34:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:htumpr$a0r$1@newsfeed1.man.lodz.pl live_evil
    <u...@o...pl> pisze:

    > Współczuję kretynom, którzy nie potrafią poprawnie pisać w ojczystym
    > języku.
    Ja im nie współczuję. :)
    To jest w ogóle ciekawe zjawisko - użyłem jednego określenia: tuman. Jak
    najbardziej adekwatnie.
    W efekcie odezwała się prostacka mierzwa bluzgając niczym z zatkanego
    rynsztoka. Obrazić mnie coś takiego, rzecz jasna, nie może, ale - musiało
    zaboleć skoro się te wykwity uaktywniły... :)

    --
    Jotte