  • 41. Data: 2010-05-29 20:00:22
    Temat: Re: prawo unijne czy polskie ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:htrrb6$j79$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Oczywistość tego że mam rację co do tego że oczyiusta oczywistość nie
    > wymaga dowodu jest tak oczywista, że poniżające byłoby pisanie dalszych
    > oczywistości.
    Pielęgniarka z lekami się spóźniła?

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2010-05-29 22:22:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.05.2010 20:56), Johnson wrote:

    > Masz omamy. Pisałeś do "Jan" który sprawia wrażenie przeciwnika unii a
    > pisałeś do niego jakby był zwolennikiem. Albo nie umiesz wyrażać swoich
    > myśli i trudno cię zrozumieć.

    Na co Jotte odpowiedział: "Nic takiego nie napisałem." .

    Albo więc Jotte to Jan, albo Jotte ma omamy.

    p. m.

  • 43. Data: 2010-05-30 00:12:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Oczywistości nie wymagają dowodu.

    Niestety nie dotyczy to polskich sądów.

  • 44. Data: 2010-05-30 08:38:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c0193a4$0$2585$65785112@news.neostrada.pl mvoicem
    <m...@g...com> pisze:

    > Na co Jotte odpowiedział: "Nic takiego nie napisałem." .
    > Albo więc Jotte to Jan, albo Jotte ma omamy.
    Jam nie Jan, choć takie imię mam.
    Ale o co właściwie chodzi?

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2010-05-30 10:51:49
    Temat: Re: prawo unijne czy polskie ? [OT]
    Od: mi <m...@o...pl>

    Jotte wrote:
    > Bo świstak jest od dawna matołem.
    > "Spowrotem"...

    Cierpisz na jakieś kompleksy, że na usenecie się musisz dowartościować?

    Popełniłem błąd ortograficzny, nie pierwszy raz zresztą pod wpływem
    czytanych błędów w necie. Cieszę się, że tak błahymi sprawami potrafisz
    się wywyższyć. Pominę przytaczanie twoich błędów, bo szkoda dyskutować z
    kimś takim.

    btw, grupa p.s.p jest zadziwiająca, jest tu chyba najwyższe zagęszczenie
    trolli z wyższym wykształceniem i rozdmuchanym ego.

    mi

  • 46. Data: 2010-05-30 10:53:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Pielęgniarka z lekami się spóźniła?

    To twoja pielęgniarka. Ty powinieneś wiedzieć.

    --
    @2009 Johnson

  • 47. Data: 2010-05-30 10:55:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > Niestety nie dotyczy to polskich sądów.

    Bajki. Art. 228 §1 kpc, art. 168 kpk.

    --
    @2009 Johnson

  • 48. Data: 2010-05-30 11:11:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:httg09$so2$1@news.onet.pl mi
    <m...@o...pl> pisze:

    > Cierpisz na jakieś kompleksy, że na usenecie się musisz dowartościować?
    Nie, dlaczego? Zwyczajnie młota zobaczyłem i młotostwo skomentowałem.

    > Popełniłem błąd ortograficzny
    Poważnie? To nie jest błąd ortograficzny.

    > nie pierwszy raz zresztą
    Zapewne.

    > Cieszę się
    To bardzo ładnie.

    > Pominę
    I słusznie. Matoł powinien milczeć. W myśl przysłowia: milcząc głupi ujdzie
    za mądrego. Staraj się z tego korzystać.

    > btw, grupa p.s.p jest zadziwiająca, jest tu chyba najwyższe zagęszczenie
    > trolli z wyższym wykształceniem i rozdmuchanym ego.
    Ale czasem trafi się niedokształt i kretyn - jak ty.

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2010-05-30 11:18:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:httg30$kvv$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > To twoja pielęgniarka. Ty powinieneś wiedzieć.
    Eee tam... nie błysnąłeś.
    W ogóle ostatnio loty mocno obniżasz, a nigdy przecież nie były wysokie.

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2010-05-30 11:50:58
    Temat: Re: prawo unijne czy polskie ? podumowanie.
    Od: "soska" <s...@p...onet.pl>

    podumowując wypowiedzi odniosłem wrażenie, że Polska nie potrzebuje Ustawy
    Zasadniczej, gdyż prawo UE ma wyższość także nad Konstytucją RP !!
    Nie potrzebujemy więc sejmu i senatu jako władzy ustawodawczej - można zatem
    zwolnić tą bandę wykonującą pracę nikomu do niczego nie potrzebną. Po co nam
    prawo Polskie skoro już w unijnym jest wszysto zawarte?
    Dziwny ten kraj.

    Na koniec, może ktoś ustawić w porządku hronologicznym akty prawne, których
    jestem zobowiązany przestrzegać?
    Zacznijmy od najważniejszych, a zakończmy na niepotrzebnych ... (Konstytucja
    RP, Ustawy, Rozporządzenia, Ratyfikowane umowy międzynarodowe. Do tej pory
    myślałem, że właśnie taka jest kolejność)

    Pozdrawiam. Były zwolennik UE. Teraz już na pewno NIE.
    a...@w...pl