  • 501. Data: 2006-07-29 20:41:20
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > a dlaczego zaraz chces strzelac do
    >
    > 1 podejrzanego
    > 2 o rabunek 15 tysiecy zlotych?
    >
    > Dlaczego ta metoda ma byc wazniejsza od dobrej detektywistycznej roboty?

    No wlasnie nie strzelac od razu do
    1 podejrzanego
    2 o rabunek 15 tysiecy zlotych?

    najpierw go poprosic, zeby sie zatrzymal (zrobiono, nie posluchal), no
    to pojechano za nim dajac znaki, zeby moze jednak sie zatrzymal (nie
    posluchal, smiga dalej, zawraca, ucieka). Znow go kolejnyfunkcjonariusz
    prosi, zeby sie zatrzymal (nie posluchal, a policjant salwuje sie
    ucieczka). Kolejne strzaly ostrzegawcze sa silnie akcentowana rosba i
    jednoczesnie grozba,ze poczyna sobie juz zdeka za bardzo. Nie
    posluchal... A mogl... Na kazdym etapie...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 502. Data: 2006-07-29 20:42:23
    Temat: Re: policyjne morderstwo (schemat)
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Napasc motorem. Tak jak napasc siekiera, nozem, pistoletem, mlotkiem,
    > pila mechaniczna, kwasem, paralizatorem, młynkiem do kawy, cegłą,
    > aligatorem...

    wcale nie "tak jak". Bo to debilek wyskoczyl na jezdnie z lizakiem ( i
    ile nie klamie). Myslal ze to Dzien Milicjanta i mu kwiatki dadza.

    > W celu zatrzymania mozna sppokojnie wymaszerowac widzac motor z oddali.
    > Spokojnie poniesc lizak nakazujac sie zatrzymac i spokojnie uskoczyc ;)
    > jesli sie stwierdzi, ze jefdnak kolo sie nei zatrzyma spokojnie.

    Mozna, jezeli jest sie debilem. Nie widze wtedy przeszkod.

  • 503. Data: 2006-07-29 20:43:27
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Przemek R. wrote:

    > nie, ale wiem ze jest :)

    Polsat?

  • 504. Data: 2006-07-29 20:46:03
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > ...podjal probe ucieczki

    a to juz jest wersja mordercy, ktory ma powazne powody zeby klamac.

    Moze byl terrorysta z al kaidy?

  • 505. Data: 2006-07-29 20:46:53
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Eno, rany, zaraz dojdziemy, ze wszystko stwarza zagrozenie,

    omawiamy konkretny przypadek i tego sie trzymaj.

  • 506. Data: 2006-07-29 20:47:41
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Po internecie krąży taki fajny filmik z kamer, gdy łepek przechodzi na
    > drugą stronę dwupasmowej jezdni (oczywiście w miejscu niedozwolonym), pech
    > chciał, że akurat po drugiej stronie przejeżdżała policja, która widząc
    > gościa, staje. Ten zaś gdy zobaczył co się święci zawrócił i biegiem w
    > krzaki. Rozumiem, że jego też należało zastrzelić?

    Eee, dlaczego?

    Czy byl gdzies w poblizu napad, i czy byla oblawa na uzbrojonych
    bandytow podobnych do tego czlowieka?

    Czy ten czlowiek posunal sie az do stworzenia celowego zagrozenia zycia
    policjanta?

    W koncu, czy nie zatrzymal sie po oddaniu strzalow ostrzegawczych?

    Popracuj nad analogiczna sytuacja, jesli chcesz porownywac.

    > Odpowiadając - tak gość zrobił głupio (motocyklista) i wcale mi go nie
    > szkoda, jak to ktoś napisał głupie geny eliminują się same. Tym niemniej
    > uważam, że dążenie

    Hmmm, daze nie do strzelaniny to ja rozumiem, ze w takim przypadku
    Policjanci robia wszystko, zeby sprowokowac ta strzelanine.

    Dla mnie dazacym do knfrotacji zas byl ten uciekajacy.

    > do konfrontacji w postaci strzelaniny w środku terenu
    > zamieszkałego to idiotyzm i za to powinien odpowiedzieć policjant, za
    > spowodowanie zagrożenia osób postronnych, oraz za obrażenia rowerzystki.

    Za spowodowanie zagrozenia osob postronnych - owszem. Ale tylko za to.

  • 507. Data: 2006-07-29 20:48:17
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > co ty pierdolisz?

    To co wy ;) Skoro konstyucja gwarantuje, ze nei wolno zabic obywatela,
    to nie wolno. I juz.

  • 508. Data: 2006-07-29 20:48:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > kolczatke widac i sie znajduje przy blokadize,

    Policjanta przy blokadzie tez widac. A koles sie jakos tym nie przejal.

  • 509. Data: 2006-07-29 20:49:09
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Taki samo, jakby przelecial po kolczatce (wiec -> wropwadzic zakaz
    > uzywania koklczatek) alboo wywalil sie na zakrecie (wprowadzic zakaz
    > budowania drog z zakretami, poniewaz w czasie poscigu uciekajacymoze sie
    > na nim zabic). :):):):)

    alez oczywiscie. Przede wszystkim powinien byc wykaz przestepstw gdzie
    mozna podjac poscig.

    Rabunek 15 tys zl. nie powinien byc na liscie.

  • 510. Data: 2006-07-29 20:49:43
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > a dalczego karabinkiem snajperskim nie daloby sie?

    ze wzgledu na to, ze bandyta nie chce wspolpracowac? :>