  • 591. Data: 2006-07-29 23:09:46
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Nie no wtedy jeszcze nie uwazali go za bandyte. Byl to cywil,
    > motorzysta.

    > Ale takie miejsca sa w kazdym miejscu, po za wydzielonymi strefami.

    dlatego poscigi powinny nalezec do rzadkosci.

  • 592. Data: 2006-07-29 23:12:28
    Temat: Re: Do Przemka R.
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Uzytkownik "inkaso" <m...@a...pl> napisal w wiadomosci

    > W Polsce tez. Ten byl oznakowany.

    > Czyli mieli poczekac, jak ten motocyklista zasnie?

    mogli go latwo namierzyc bez strzelania i zlapania. Nie wierze zeby
    debilek zamieszkaly w tej samej duzej wiosce nie znal wszystkich motorow
    (nowy model) w okolicy.

  • 593. Data: 2006-07-29 23:52:25
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > czyzby przyszedl na grupe przesdtawiciel bohaterow z artykulu ?

    na p.s.prawo wpadam jak mam sprawę, a nie duperele o motobajkerach

    a tu jakieś dziecko dorwało się do kompa

    zyga

  • 594. Data: 2006-07-29 23:53:02
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > A twoja matka nosi wojskowe kamasze ;->

    luken w nagłówken!
    nigdy nie miała na sobie
    :>

    zyga

  • 595. Data: 2006-07-29 23:55:43
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > mrr... uwielbiam to... ;-)
    >
    > *plonk*

    unplonk!
    w nagłówken luken!
    :>

    zyga

  • 596. Data: 2006-07-30 00:16:34
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Przemek R. napisał(a):

    > powiedz mi co to zmienia? glupota nie jest karalna KS.

    Rany, a ty znowu o karach i wyrokach. Zrozum - nikt nikogo nie ukarał,
    ani na nikogo nie wydał wyroku. Po prostu starali się kolesia zatrzymać.
    A że koleś był głupi, to akurat tak się złożyło że ta próba zatrzymania
    skończyła się śmiercią.

    p. m.

  • 597. Data: 2006-07-30 02:09:03
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Policjanta przy blokadzie tez widac. A koles sie jakos tym nie przejal.

    A dodatkowo strzały w powietrze słychać, więc wiadomo że po nich może
    nastąpić strzał nie w powietrze.

    p. m.

  • 598. Data: 2006-07-30 02:18:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Przemek R. napisał(a):

    > radiowoz goniacy motocykl mototocykl

    > czesc dalsza drogi

    A tam w międzyczasie motocyklista zwalnia, wjeżdża polną ścieżkę i tyle
    go widzieli ....

    p. m.

  • 599. Data: 2006-07-30 09:34:43
    Od: "Flashi" <F...@e...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > no i po co takie glupoty wypisujesz?
    > Po pierwszze u nas ucieczka przed policja nie jest nawet przestepstwem po
    > drugie nie jest zagrzone kara smierci a po trzecie sa dosc okreslone
    > warunki uzycia broni, stad moj post, moim zdaniem uzyto jej w tych
    > konretnych warunkach bezprawne.
    > (jazda na motocyklu gdzie nikomu facet w momencie strzalu nie zagrazal, a
    > strzal zagrazal jego zyciu realnie gdzie kolwiek by go tafili, bo
    > wywrotka na scigaczu konczy sie kalectwem lub smiercia co jest baaardzo
    > prawdopodobne )

    Sama ucieczka moze i nie, ale juz najechanie na policjanta to wg Ciebie co
    to bedzie ? to jest jakis normalny manewr tylko chyba malo kto o nim wie...
    Dodatkowo koles WROCIL w strone blokady. Takie cos mozna wg mnie zaliczyc
    jak zagrozenie. Przeciez nie bedziesz jak debil stal z rekami w ziemie jak
    na ciebie jedzie jakis idiota na motorze, ktory chwile wczesniej odmowil
    zatrzymania sie.

    > Co innego nie zgadzac sie z konretnym uchwalonym prawem a co innego nie
    > zgadzac sie z bezprawnym dzialaniem.

    Tylko gdzie tutaj bylo bezprawne dzialanie.
    Policja chciala zatrzymac kogos na drodze (w sumie ich swiete prawo ze moga
    to wlasciwie zawsze zrobic, zatrzymac ruch i przeprowadzic albo ankiete albo
    cos w tym stylu, jak Cie na drodze zatrzymuje policja to tez dodajesz gazu?)
    ten ktos ich olal i zaczal uciekac. Po chwili skapowal sie ze zostawil
    swiadka swojej ucieczki i mial zamiar sie tego swiadka pozbyc. Co dziwne
    swiadek uznal za stosowne zastosowac bron zgodnie z prawem i zasadami jej
    stosowania. W momencie kiedy atakujacy najechal na niego ten jak najbardziej
    mial prawo zareagowac. Toz przeciez jest funkcjonariusz POLICJI.
    Nie moze byc tak zeby policja bala sie reagowac w strachu przed idiotycznymi
    zarzutami.

  • 600. Data: 2006-07-30 10:32:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > Sama ucieczka moze i nie, ale juz najechanie na policjanta to wg Ciebie co
    > to bedzie ? to jest jakis normalny manewr tylko chyba malo kto o nim wie...

    czy nie dotzregasz subtelnej roznicy pomiedzy zabiciem w obronie a
    zabiciem po fakcie kogos kto juz nie zagraza?

    ?

    >Przeciez nie bedziesz jak debil stal z rekami w ziemie jak
    > na ciebie jedzie jakis idiota na motorze, ktory chwile wczesniej odmowil
    > zatrzymania sie.

    on nie strzelal gdy ten w jego strone jechal, cos takiego o ile by to
    byla prawda (wariograf, wszystkich) mozna by to jeszcze wytlumaczyc
    zagrozeniem bezposrednim zycia lub zdrowia tego polcijanta, ale w
    momencie gdy go juz minal zagroznie przestalo istniec.

> [...]
    > ten ktos ich olal i zaczal uciekac. Po chwili skapowal sie ze zostawil
    > swiadka swojej ucieczki i mial zamiar sie tego swiadka pozbyc.

    jakiego znow swiadka? coTy pierdolisz?

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja