  • 451. Data: 2006-07-29 19:50:35
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > Tylko trzeba miec wole
    > zatrzymania sprawcy a nie zrobienia z siebie bohatera (zastrzelenie
    > bandyty napadajacego na hurtownie) czy usuniecia 'chwasta'.

    Hmmm, czy jestres telepatą i psychologiem. Skad taka twoja dokladna
    ocena co policjant chcial zrobic. I skad ta pewnosc, ze chcial
    zastrzelic a nie po prostu powstrzymac (tak jak tego pewnie sie uczyl z
    ksiazek).

    > To tak jakbys decydowal sie strzelac z bazuki do kradnacego jablko bo
    > art 25 ust 1 na to zezwala, mimo iz ust 2. stawia warunek.

    PRzestan z tymi jablkami. Bo jak kradnacyjablka zacznie sie ostrzeliwac
    z bazooki, albo wezmie zakladnikow i zagrozi ich zyciu to nalezy go
    potraktowac ze snajperki. Mimo, ze przecie on tylko jablka kradl (a ze
    jak go przylapano to wzial zakladnikow i zaczal strzelac to wina policji
    ;))))))

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 452. Data: 2006-07-29 19:51:09
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > Swoja droga, to dlaczego niby w ogole ma sie strzelac na oslep w srodku
    > miasta, w dodatku z maszynowego.

    Hmmm, myskle, ze to fajnie na filmach wyglada -- moze dlatego ;)

  • 453. Data: 2006-07-29 19:52:04
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > twoj intelekt mnie powala, jezlei ustawia skuteczna blokade to koles nie
    > bedzie mial jak przez nia przejechac wiec i tak bylby zmuszony sie
    > zatrzymac chocby po to by zakrecic .

    Wprawnemu cykliscie zawrotka przychodzi na tyle szybko, ze mozna miedzy
    bajki wlozyc, iz sprawny snajper przymierzy i wpakuje kulke dokladnie w
    opone czy w silnik :)

  • 454. Data: 2006-07-29 19:52:36
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

> [...]
    > ocena co policjant chcial zrobic. I skad ta pewnosc, ze chcial
    > zastrzelic a nie po prostu powstrzymac (tak jak tego pewnie sie uczyl z

    mnie wyglada raczej na fana odcinkow z detektywem Krzysztofem R.

> [...]
    > potraktowac ze snajperki. Mimo, ze przecie on tylko jablka kradl (a ze
    > jak go przylapano to wzial zakladnikow i zaczal strzelac to wina policji

    ale caly zas wijesz sie ze slowkiej "gdyby".
    Mowimy o konkretnym przypadku morderstwa.

  • 455. Data: 2006-07-29 19:52:54
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mowa byla o "napadzie na hurtownie" - ja to rozumiem jako rozboj

    Czyli należy zabić każdego motocyklistę w imię idei Stalina, że lepiej
    zabić 100 niewinnych, niż żeby ten jeden winny miał uciec?
    Dobrze, że ci co napadli na hurtownię nie byli np. pieszo i w trampkach,
    bo wtedy policja rozpieszchła by się po mieście i strzelała by do każdego
    kto ma trampki i nie stanął na wezwanie.

  • 456. Data: 2006-07-29 19:53:03
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > jezlei policja jedzie za podejrzanym to chyba potrafi ocenic w ktorym
    > kierunku co mistrzu? A po to sa radia by takie informacje przekazywac.
    > Popdobnie mozna to ocenic z powietrza.na tym blokady polegaja.

    Halo. Ziemia do PRzemka. Napisales, ze koles musi zwolnic lub zatrzymac
    sie. Ale moze to zrobic w dowolnym miejscu, niekoniecznie czekajac na
    kolejna blokade. Z tego wniosek, ze snajperzy musza byc na kazdym
    odcinkujego potencjalnej trasy.

  • 457. Data: 2006-07-29 19:53:28
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Hmmm, myskle, ze to fajnie na filmach wyglada -- moze dlatego ;)

    ups, pif paf. Jestes zastrzelony.

  • 458. Data: 2006-07-29 19:54:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Michał Wilk napisał(a):

    > Nie, jesli powolujesz sie na ust. 3, to przyznajesz, ze uzycie broni bylo
    > uzasadnione i dopuszczalne, a kwestionujesz jedynie sposob jej uzycia
    >
    > ust. 3 - "Użycie broni palnej powinno następować w sposób wyrządzający
    > możliwie najmniejszą szkodę osobie, przeciwko której użyto broni palnej"

    kurde, gdzies widzialem zapis o ktorym wspomnialem, poszukam i zapodam,
    ale dobra, jezeli ustawa wymaga jak najmniejszej szkody to i tak z tego
    mozna wnioskowac ze jezeli nie istnieje taki sposob w danej chwili a nie
    ma zagrozenia ze strony napastnika to moim zdaniem nie moze policjant
    strzelac, przeciez srodek przymusu sluzy w celu podporzadkowania sie
    poleceniom wiec zabicie na pewno takiemu celowi nie sluzy.
    (tutaj kolejny raz zaznaczam w przypadku jadacego na motocyklu istnieje
    porazajaco duze niebezpieczenstwo utraty zycua lub trwalego kalectwa w
    momencie zwyklej wywrotki)

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 459. Data: 2006-07-29 19:57:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Wprawnemu cykliscie zawrotka przychodzi na tyle szybko, ze mozna miedzy
    > bajki wlozyc, iz sprawny snajper przymierzy i wpakuje kulke dokladnie w
    > opone czy w silnik :)

    jezeli znajper bedzie mierzyc dluzsza chwile toma szanse a jak wyciagnei
    w ostatniej chwili to oczywiscie nie.

    P.

  • 460. Data: 2006-07-29 19:58:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    inkaso napisał(a):

    > ale skoro z zalozenia jest to bandyta tuz po rabunku, i ma przy sobie
    > dluga bron, to czy mozna przewidziec ryzyko strzelaniny? Bp jezeli
    > mozna, to jest to ryzyko, narazeia innych, a to juz jest przestepstwem.

    nie no wiesz, jak by byla blokada to tam by bylo wiecej ososb z bronia
    wiec jakby zaczal chwytac za swoja to raczej nie zdazyl by wypalic.

    P.