  • 11. Data: 2002-08-29 17:18:47
    Temat: Re: policja
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    Adamex <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > nie
    >
    > Nie przesadziłeś?
    > Że jest policjantem to nie znaczy że musi dobrze znać Prawo Pracy.
    > Oj nieładnie piątka.

    Sluzb mundurowych nie obejmuje kodeks pracy.

  • 12. Data: 2002-08-29 17:20:10
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Dobrze wiedziec, ze duch solidarnosci w policji wciaz jest zywy :)

    chyba nieuwaznie czytasz. duch solidarnosci jest zywy, gdy zaluguje to na
    uwage, ale gdy ktos gada bzdury, albo swoja wiedza obrzydza ten zawod - nie
    ma ducha solidarnosci.tak jest w tym przypdaku. facet, ktory nie ma pojecia
    o przysluggujacych mu prawach - jak moze wymagac od innych respektowania
    prawa? przeciez on wowczas jak podejmie dzialania tez zapyta: " a jakie
    przepisy reguluja legitymowanie? przeszukanie?uzycie broni?" jesli taka mamy
    mlodziez policyjna, strzezcie sie!!!!
    pozdr
    ssj5

  • 13. Data: 2002-08-29 17:21:17
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Sluzb mundurowych nie obejmuje kodeks pracy.

    a widzisz. w pewnych sytuacjach maja pierwszenstwo przepisy resortowe,
    uznane jako szczegolne
    pozdr
    ssj5

  • 14. Data: 2002-08-29 17:22:50
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Hmmm mozliwe. Nie uzurpuje sobie wiedzy w tym zakresie, dlatego odeslalem
    go
    > do wydzialu finansow.

    a ja nie odsylalem. jest glina POWINIEN ZNAC

    BTW nie omieszkam spytac ojca, jestem ciekaw czy zna
    > swoje prawa :]

    jesli jest glina, napewno zna:-)))
    pozdrowienia dla taty
    ssj5

  • 15. Data: 2002-08-29 19:17:06
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    Przeczytałem wszystkie Twoje posty i jestem zaszokowany. Pomyśl trochę zanim
    odpiszesz komuś następnym razem, bo Emil być może jest niedawno przyjętym do
    służby, być może pracuje w służbach, które z prawem nie mają na codzień do
    czynienia (skoro jesteś policjantem to wiesz, że takie są służby w Policji).
    Mówienie "wiem ale nie powiem" to dziecinada.
    Czy tak dużo kosztowałaby Cię odpowiedzieć na zadane pytanie ?
    Ja też brzydzę sie gliniarzami, którzy powinni, a nie są uczynni i grzeczni.
    Twoje zachowanie świadczy, że albo jesteś jeszcze młodym policjantem i czeka
    Cię dużo pracy nad sobą, albo że pracujesz już zbyt długo i czas opuścić
    szeregi Policji.

    Ryszard

  • 16. Data: 2002-08-29 20:37:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > przejazdow
    > Na
    >
    > widzisz , chociaz grzeczny starales sie byc, odpowiedziales bzdury. nie
    > zabieraj wiec glosu skoro mijasz sie z prawda, albo zapytaj taty. brzydze
    > sie nadal gliniarzem, ktory nie zna swoich praw.

    A przez takich jak ty są kawały o tępych policjantach.Poza tym śmiecisz.

    Leszek

  • 17. Data: 2002-08-30 01:07:56
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > A przez takich jak ty są kawały o tępych policjantach.Poza tym śmiecisz.

    a zobacz jak ty smiecisz.nie pamietasz?

  • 18. Data: 2002-08-30 01:09:18
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > służby, być może pracuje w służbach, które z prawem nie mają na codzień do
    > czynienia (skoro jesteś policjantem to wiesz, że takie są służby w

    i co nie potrafi sie poruszac w przepisach? nie pisalby takich zenujacych
    postow ze mu w komendzie nie powiedza.
    ssj5

  • 19. Data: 2002-08-30 01:49:17
    Temat: Odp: policja
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ssj5 <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akmgkj$fns$...@n...tpi.pl...
    > i co nie potrafi sie poruszac w przepisach? nie pisalby takich zenujacych
    > postow ze mu w komendzie nie powiedza.
    a dlaczego nie ? nie wszystko musi ktos wiedziec na poczatku np. swojej
    sluzby a w takich srodowiskach niekiedy wlasnie sie nie dowie...

    dal pytanie wiec powinno sie na nie odpowiedziec jesli oczywiscie ktos cos
    wie po to chyba tu jestesmy by dyskutowac na nurtujace nas tematy :-)

    Sandra

  • 20. Data: 2002-09-01 07:29:17
    Od: Marek Barczyk <h...@n...gliwice.pl>

    ssj5 wrote:
    > [...] brzydze sie gliniarzami nie
    > znajacymi swoich praw

    Ale wykazal sie checia poznania swoich praw, moglbys chociaz mu
    powiedziec gdzie szukac, a nie od razu sprawiac ze nigdy nie pozna
    swoich praw. Jak mu napiszesz to pozna i oboje bedziecie zadowoleni.

    Jesli nie napiszesz to zastanow sie czy na pewno zmobilizujesz go do
    nauki brakow (o ile kazdy policjant musi biegle poruszac sie po
    wszystkich paragrafach).

    --
    Marek Barczyk --- h...@n...gliwice.pl ---- ASK Nexus
    Registered Linux User (http://counter.li.org/): #203212