  • 1. Data: 2002-08-28 19:32:30
    Temat: Co lepsze, 2 male firmy czy 1 duza
    Od: "ralf78" <r...@b...pl>

    Witam grupe!

    Temat troche nakreslil moje zapytania...
    Zastanawiam sie czy ze wzgledow prawnych no i oczywiscie moich korzysci
    lepiej miec 2 firmy mniejsze zajmujace sie dwoma odrebnymi branzami czy
    jedna wieksza, ktora obsluguje obie branze...
    Zastanawiam sie czy prawnie nie ma jakis przeciwskazan, zeby na przyklad 1
    firma jednoczesnie zajmowala sie uslugami IT oraz przedstawicielstwem i
    handlem na przyklad artykulow spozywczych...? Czy trzeba to rozdzielic na te
    2 mniejsze,wspomniane wczesniej firmy?

    Co sadzicie?

    pozdrawiam

    Rafal

  • 2. Data: 2002-08-28 19:52:50
    Temat: Re: Co lepsze, 2 male firmy czy 1 duza
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

> [...]
    > lepiej miec 2 firmy mniejsze zajmujace sie dwoma odrebnymi branzami czy
    > jedna wieksza, ktora obsluguje obie branze...

    Prowadząc samodzielną działalność gospodarczą na podstawie wpisu do
    ewidencji DG nie masz takiej możliwości ponieważ możesz dokonać tylko
    jednego wpisu, nie wiem jak jest ze spółkami ale tam jest to całkiem
    możliwe.
    pozdr