  • 1. Data: 2002-08-28 21:19:39
    Temat: policja
    Od: "Emil D." <e...@i...pl>

    Witam. Zatrudniony jestem w KMP w dawnym mieście wojewódzkim. Do pracy
    dojeżdżam codziennie z miejscowości swojego zamieszkania i zameldowania.
    Problem jest w tym iż miejscowości te oddalone są o czas dojazdu wynoszący
    1,10 h a więc miejscowość mojego zamieszkania nie jest miejscowością
    pobliską do miejscowości pełnienia służby. Tym samym nie należy mi się zwrot
    kosztów dojazdu. Proszę od posiadających informację w tej kwestii o
    informację czy można z tego jakoś wybrnąć i czy nie przysługuje w tym
    przypadku rozłąkowe lub inna rekompensata i z jakiego przepisu to wynika. Bo
    przecież w firmie to się od nikogo nic nie dowie. Z góry dzięki, narka.

  • 2. Data: 2002-08-29 15:26:37
    Temat: Re: policja
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Witam. Zatrudniony jestem w KMP w dawnym mieście wojewódzkim.

    [ciach]

> [...]
    Bo
    > przecież w firmie to się od nikogo nic nie dowie. Z góry dzięki, narka.

    wstydzilbys ssie pisac takie rzeczy. co z ciebie za glina, jelsli nie
    potrafisz dotrzec do wlasciwych przepisow.?!!!!? brzydze sie gliniarzami nie
    znajacymi swoich praw
    pozdrawiam
    ssj5

  • 3. Data: 2002-08-29 16:41:20
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    ssj5 <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > potrafisz dotrzec do wlasciwych przepisow.?!!!!? brzydze sie gliniarzami nie

    A ja sie brzydze pseudoprawnikami, ktorzy nie odpowiadaja na temat.

  • 4. Data: 2002-08-29 16:48:14
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    Emil D. <e...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > przecież w firmie to się od nikogo nic nie dowie. Z góry dzięki, narka.

    Moj ojciec jest Policjantem i z tego co wiem, zaden zwrot kosztow przejazdow
    funkcjonariusza do pracy nie przysluguje. Jakis czas temu sluzby mundurowe
    mialy jeszcze ulgi na przejazdy PKP i PKS, ale to chyba tez zlikwidowano. Na
    wszelki wypadek radze spytac w dziale finansow komendy w ktorej pracujesz,
    ale tam pewnie powiedza to samo.

  • 5. Data: 2002-08-29 16:56:00
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    Na
    > wszelki wypadek radze spytac w dziale finansow komendy w ktorej pracujesz,

    widzisz , chociaz grzeczny starales sie byc, odpowiedziales bzdury. nie
    zabieraj wiec glosu skoro mijasz sie z prawda, albo zapytaj taty. brzydze
    sie nadal gliniarzem, ktory nie zna swoich praw.
    ssj5

  • 6. Data: 2002-08-29 16:59:24
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > A ja sie brzydze pseudoprawnikami, ktorzy nie odpowiadaja na temat.

    i nie odpowiem. sam jestem glina i swoje prawa znam,znam tez odpowiedz na te
    pytania. a jesli facet nie zna, to po co poszedl do policji? czekac az mu
    cos skapna?albo po paluszku ktos mu pokaze co i jak?biedactwo....:-)))
    pozdr
    ssj5

  • 7. Data: 2002-08-29 17:04:21
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wstydzilbys ssie pisac takie rzeczy. co z ciebie za glina, jelsli nie
    > potrafisz dotrzec do wlasciwych przepisow.?!!!!? brzydze sie gliniarzami
    nie
    > znajacymi swoich praw

    Nie przesadziłeś?
    Że jest policjantem to nie znaczy że musi dobrze znać Prawo Pracy.
    Oj nieładnie piątka.

    ////////
    /// /// Adamex
    //////////
    /// //// a...@s...pl

  • 8. Data: 2002-08-29 17:04:31
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Nie przesadziłeś?
    > Że jest policjantem to nie znaczy że musi dobrze znać Prawo Pracy.
    > Oj nieładnie piątka.
    > --

    jakie prawo pracy? o czym ty moiwsz? e kwestie reguluja przepisy resortowe i
    kazdy policjant jest z nimi zapoznany. chyba ,ze podpisuje w ciemno ze sie z
    nimi zapoznal. wstyd dla tego policjanta.
    pozdr
    ssj5

  • 9. Data: 2002-08-29 17:14:08
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    ssj5 <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > pytania. a jesli facet nie zna, to po co poszedl do policji? czekac az mu
    > cos skapna?albo po paluszku ktos mu pokaze co i jak?biedactwo....:-)))

    Dobrze wiedziec, ze duch solidarnosci w policji wciaz jest zywy :)

  • 10. Data: 2002-08-29 17:16:55
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    ssj5 <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zabieraj wiec glosu skoro mijasz sie z prawda, albo zapytaj taty. brzydze
    > sie nadal gliniarzem, ktory nie zna swoich praw.

    Hmmm mozliwe. Nie uzurpuje sobie wiedzy w tym zakresie, dlatego odeslalem go
    do wydzialu finansow. BTW nie omieszkam spytac ojca, jestem ciekaw czy zna
    swoje prawa :]