  • 21. Data: 2002-09-01 10:31:22
    Temat: Re: policja
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Emil D." <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:akjepb$ae6$1@news.tpi.pl...
> [...]
    | dojeżdżam codziennie z miejscowości swojego zamieszkania i zameldowania.
    | Problem jest w tym iż miejscowości te oddalone są o czas dojazdu wynoszący
    | 1,10 h a więc miejscowość mojego zamieszkania nie jest miejscowością
    | pobliską do miejscowości pełnienia służby. Tym samym nie należy mi się
    zwrot
    | kosztów dojazdu. Proszę od posiadających informację w tej kwestii o
    | informację czy można z tego jakoś wybrnąć i czy nie przysługuje w tym
    | przypadku rozłąkowe lub inna rekompensata i z jakiego przepisu to wynika.
    Bo
    | przecież w firmie to się od nikogo nic nie dowie. Z góry dzięki, narka.

    Obawiam się że zwrot kosztów przejazdu nie należy się jeżeli nie mieszkasz w
    "miejscowości pobliskiej" (art. 93 ust. 1 z dnia 06.04.1990 r.). Natomiast
    należy Ci się równoważnik za brak mieszkania. Co do "rozłakowego" to nie
    jestem pewny ale należy się w przypadku kiedy jesteś np przeniesiony
    służbowo do innej Komendy.

    Pozdrawiam

    Ryszard

  • 22. Data: 2002-09-01 10:36:27
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | i co nie potrafi sie poruszac w przepisach? nie pisalby takich zenujacych
    | postow ze mu w komendzie nie powiedza.
    | ssj5

    Zapytał i oczekiwał odpowiedzi i nie jest istotne czy potrafi czy nie
    poruszać się w przepisach. A nawiasem mówiąc, to w każdej komendzie są
    służby logistyczne, które powinny bez jego pytania poinformować jakie ma
    przywileje i prawa.
    Z doświadczenia pewnie wiesz jak "kadry" uprzejmie odpowiadają na każde
    pytanie.

    Ryszard

  • 23. Data: 2002-09-01 10:52:36
    Od: "Matrix" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja też brzydzę sie gliniarzami, którzy powinni, a nie są uczynni i
    grzeczni.

    Święte słowa :-))

    > Twoje zachowanie świadczy, że albo jesteś jeszcze młodym policjantem i
    czeka
    > Cię dużo pracy nad sobą, albo że pracujesz już zbyt długo i czas opuścić
    > szeregi Policji.

    Albo robocop'em,któremu sie obwody za bardzo zgrzały:P
    Tak czy owak "temu panu juz dziękujemy".

    Matrix

  • 24. Data: 2002-09-07 19:37:45
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Albo robocop'em,któremu sie obwody za bardzo zgrzały:P
    > Tak czy owak "temu panu juz dziękujemy".

    mozesz dziekowac. nie przeszkadza mi to. zatelefonowalem do Przemysla, do
    Komendy. podalem sie za gliniarza tej jednostki, przedstawilem problem.
    uzyskalem odpowiedz w ciagu kilku dziesieciu sekund. podsumowujac cala ta
    dyskusje. Nikt nie jest alfa i omega od razu, nikt nie wie wszystkiego, uczy
    sie, pyta. a policjant musi to robic praktycznie na okraglo. wystarczy jak
    panstwo poobserwujecie zmiane naszego prawa, jak czesto te przepisy sie
    zmieniaja. I ja nie mam pretensji do tego policjanta, ze nie wie. mam
    pretensje, ze nie potrafi sobie poradzic. jeszcze raz powtorze. czy jesli
    spotka sie podczas sluzby z jakas sytuacja, to tez bedzie pisal na forum? a
    moze po prostu zapyta dyzurnego, kolegi co ma zrobic. tak powinno byc i w
    tym przypadku.kazdy z wypowiadajacych sie w tym watku moze przedzwonic do
    Komendy Miejskiej Policji do Przemysla i sprawdzic, czy udziela mu
    informacji na zadany temat - czy nie. jesli ten mlody/podejrzewam, ze mlody/
    policjant nie sjet w stanie sobie poradzic z taka sytuacja, to niech zmieni
    zawod teraz, zanim nie wdekuje sie w jakas sytuacje, gdy bedzie grozil mu
    prokurator.

    pozdrawiam

    ssj5

  • 25. Data: 2002-09-08 19:49:44
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Komendy Miejskiej Policji do Przemysla i sprawdzic, czy udziela mu
    > informacji na zadany temat - czy nie. jesli ten mlody/podejrzewam, ze
    mlody/
    > policjant nie sjet
    <ciach>

    Sjet??? Co miałeś na myśli? Jeśli jesteś zbyt niechlujny aby poprawnie
    napisać post to zmień zawód;))Dokładnie tak jak radziłeś swemu koledze.

    Leszek

  • 26. Data: 2002-09-09 15:39:58
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Sjet??? Co miałeś na myśli? Jeśli jesteś zbyt niechlujny aby poprawnie
    > napisać post to zmień zawód;))Dokładnie tak jak radziłeś swemu koledze.

    a oto Twoje przykladowe prawidlowo napisane wyrazy z roznych postow

    "A więc policja najpierw pobierz odciski a "
    ^^^^^^^^

    "Bądz Jacku ponad tym"
    ^^^^^

    "Przecież wyraznie jest napisane "
    ^^^^^^

    "Czy tu równiesz widzisz zasadę ryzyka śpiącego w domu właściciela auta?"
    ^^^^^^^
    ^^^^^^

    ale widzisz, jak sie chce komus zwracac uwage, samemu trzeba ladnie pisac.
    ale tez trzeba wiedziec o czym sie pisze

    ssj5

  • 27. Data: 2002-09-09 20:26:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > ale widzisz, jak sie chce komus zwracac uwage, samemu trzeba ladnie pisac.
    > ale tez trzeba wiedziec o czym sie pisze

    Też mam zmienić pracę?

    Leszek

  • 28. Data: 2002-09-10 03:57:56
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Też mam zmienić pracę?

    nie, wystarczy jak zaczniesz polsugiwac sie slownikiem ortograficznym.a
    pisac nikt ci przeciez nie zabrania; rozni ludzie, rozne rzeczy wypisuja -
    niestety, czasem nie majac o temacie rozmowy pojecia, ale nawet, gdy ktos
    ich nazwie trolem czy lama, to im nie przeszkadza i pisza dalej, dalej,
    dalej....

    pozdr
    ssj5
    EOT