  • 1. Data: 2002-08-28 20:58:19
    Temat: Nostryfikacja dyplomu w USA
    Od: "Andrzej Marzec" <E...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów;

    mój brat skończył w czerwcu farmację. W lipcu wyjechał w ramach
    programustudenckiego do USA trochę popracować (nie jako farmaceuta).
    Spodobało mu się tam i chciałby tam właśnie pracować w wyuczonym zawodzie.
    Jak pisze do
    mnie w jednym ze swoich ostatnich maili, podjął już kroki w Philadelphia of
    Pharmacy College, aby dowiedzieć się jaka jest droga do podjęcia tam pracy w
    charakterze pełnoprawnego farmaceuty. Może ktoś z Was wie jaka jest
    procedura, czego jeszcze musiałby się nauczyć oprócz przepisów prawnych tam
    obowiązujących i jak wygląda legalne pozostanie tam w charakterze
    farmaceuty? Może jakieś przemyślenia, porady?
    Z góry bardzo dziękuję

    --
    Z pozdrowieniami

    - Andrzej

    E...@p...onet.pl

    GG# 2050

    Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto zostal wybrany nie jest
    głupszy niz ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym glupsi są ci
    co go wybierali...

  • 2. Data: 2002-08-28 21:37:58
    Temat: Re: Nostryfikacja dyplomu w USA
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    o ile mi wiadomo to NIC nie uznaja i musialby wszytko od nowa rozpoczac

  • 3. Data: 2002-08-29 15:44:06
    Od: "Piotr Zajączkowski" <z...@k...home.pl>

> [...]
    tam
    > obowiązujących i jak wygląda legalne pozostanie tam w charakterze

    Biuro Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej
    Bureau for Academic Recognition and International Exchange
    ENIC Polska
    00-375 Warszawa
    ul. Smolna 13
    tel./fax: (+48 22) 828 81 61
    www.buwiwm.edu.pl

  • 4. Data: 2002-08-31 22:07:11
    Od: "Andrzej Marzec" <E...@p...onet.pl>

    > Biuro Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej
    > Bureau for Academic Recognition and International Exchange
> [...]

    Bardzo dziękuję erchejmsowi i Piotrowi Z. za nie pozostawienie mojego posta
    bez odpowiedzi.

    --
    Z pozdrowieniami

    - Andrzej

    E...@p...onet.pl

    GG# 2050

    Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto zostal wybrany nie jest
    glupszy niz ci co go wybrali. Im glupszy jest ten wybrany, tym glupsi są ci
    co go wybierali...