  • 1. Data: 2002-08-28 20:06:40
    Temat: problem z eks-zona
    Od: "Tomasz K" <h...@p...onet.pl>

    Jestem 4 lat po orzeczeniu rozwodu. Nie przeprowadzałem podziału majątku. W
    trakcie trwania małżeństwa zakupiłem dom, którego współwłascicielami
    jestesmy oboje z eks-zoną. Zamieszkujemy go wspólnie razem z trójka naszych
    dzieci. Ja posiadam prawo opieki nad dziecmi. Moja była żona jest osoba
    chorą psychicznie. W tej chwili zamieszkiwanie z nia pod jednym dachem staje
    sie coraz bardziej uciążliwe a wręcz niebezpieczne. Chciałbym kupic dla niej
    mieszkanie lub osobny dom w zamian za zrzeczenie sie praw do naszego domu.
    Jak mam to przeprowadzic? Czy musze wnosić sprawę do sądu?

  • 2. Data: 2002-08-28 21:13:40
    Temat: Odp: problem z eks-zona
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz K <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akjahl$86j$...@n...onet.pl...
    >Moja była żona jest osoba
    > chorą psychicznie. W tej chwili zamieszkiwanie z nia pod jednym dachem
    staje
    > sie coraz bardziej uciążliwe a wręcz niebezpieczne.

    Jednak urodziła dzieci... czy nie powinieneś jej czasem pomóc
    /mam tu na mysli jej stan chorobowy/ a nie pozbywać się kłopotu?

    Chciałbym kupic dla niej
    > mieszkanie lub osobny dom w zamian za zrzeczenie sie praw do naszego domu.
    > Jak mam to przeprowadzic? Czy musze wnosić sprawę do sądu?

    Jak jest chora? kto stwierdził chorobe psychiczną? czy ma zdolność prawną do
    czynności dot. zrzeczenia sie ?

    Sandra

  • 3. Data: 2002-08-29 08:52:39
    Temat: Re: problem z eks-zona
    Od: "Tomasz K" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jednak urodziła dzieci... czy nie powinieneś jej czasem pomóc
    > /mam tu na mysli jej stan chorobowy/ a nie pozbywać się kłopotu?

    Teraz myślę o losie i przyszłości trójki moich dzieci, którym wlasna matka
    zamienia dom w piekło. Poza tym nie chce wyrzucać jej na ulicę, tylko kupić
    domek i załatwic wszystko legalnie i zgodnie z prawem.

    > Chciałbym kupic dla niej
    >
    > Jak jest chora? kto stwierdził chorobe psychiczną? czy ma zdolność prawną
    do
    > czynności dot. zrzeczenia sie ?

    Chorobe psychiczną stwierdzili lekarze psychiatrzy. Zona 6 razy przebywała
    na leczeniu w szpitalu psychiatrycznym. Niestety jej stan nie ulega
    poprawie. Nie jest ubezwłasnowolniona ani calkowicie ani cześciowo.

    Tomasz

  • 4. Data: 2002-08-29 12:27:46
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz K <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akkndt$sqd$...@n...onet.pl...
    > Chorobe psychiczną stwierdzili lekarze psychiatrzy. Zona 6 razy przebywała
    > na leczeniu w szpitalu psychiatrycznym. Niestety jej stan nie ulega
    > poprawie. Nie jest ubezwłasnowolniona ani calkowicie ani cześciowo.

    o to mi chodziło ...pozniej napisze jakie powinienes podjac kroki by Ci nie
    zarzucono ,że działałes bezprawnie...

    Sandra

  • 5. Data: 2002-08-29 21:54:20
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > Chciałbym kupic dla niej
    > mieszkanie lub osobny dom w zamian za zrzeczenie sie praw do naszego domu.

    chciałabym znać stosunek twojej byłej żony? jak ona się na to zapatruje?
    nie można wypowiadać się do końca nie znając stanowiska drugiej strony...

    Sandra

  • 6. Data: 2002-08-30 07:31:09
    Od: "Tomasz K" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie można wypowiadać się do końca nie znając stanowiska drugiej strony...

    W tej chwili, podburzona przez swoja rodzine, żąda ode mnie połowy wartości
    naszego domu domu w gotówce. Twierdzi ze wyprowadzi sie w ciagu dwóch
    miesięcy lub do świąt, zabierając ze soba dzieci. Ale po pierwsze nie
    zabierze dzieci poniewaz jest sądownie pozbawiona do nich praw
    rodzicielskich, po drugie na takie rozwiązania nie zgadzam sie ja. Ta
    kobieta nie zna wartości pieniądza, nie potrafi zalatwiać spraw urzędowych,
    nie sądze by była zdolna cokolwiek załatwić. Wolę sam kupić jej to
    mieszkanie i mieć pewność ze ma dokąd pójść. Oczywiście ewentualną rożnicę
    w cenie domu i mieszkania wypłacę jej gotówka.