  • 1. Data: 2004-12-14 09:46:01
    Temat: po decyzji Najw. Sądu Administr. w W-wie
    Od: "Karolina" <f...@w...pl>

    Witam,

    w zeszłym tygodniu odbyła sie rozprawa w Najwyższym Sądzie Administracyjnym
    w W-wie, na której zapadła krzywdząca mnie decyzja. Ponieważ było to
    rozpatrzenie mojego odwołania, zostałam poinformowana, że jest to decyzja
    ostateczna i nie można się dalej odwoływać. Nie będę tu dokładnie
    przedstawiać mojej sprawy, bo byłby zbut długi post, i nie ma to związku z
    tym, o jaką radę Was proszę. Po krótce chodzi o nielegalne uwłaszczenie się
    Urzędu Miejskiego na moim gruncie, sfałszowano mapki, nie uwzgędniono wcale
    moich, które posiadam. Urząd Miejski zabrał mi część mojej ziemi i to
    bezprawnie.
    Słyszałam, że można się odwołać albo inaczej zaskarżyć decyzję sądu, albo
    zwrócić się o rozpatrzenie do jakiejś instytucji/ sądu czy trybunału Unii
    Europejskiej. Proszę o radę, wskazówki lub linki dotyczące:
    - do jakiej instytucji mam się zwrócić - dokładny adres
    - mam skarżyć decyzję Sądu Administracyjnego w W-wie czy inaczej jakoś do
    tego podejsc?
    - jakie są koszty takiej operacji?
    - czy obowiązują jakieś specjalne formularze, druki, co należy uzupełnić?
    - ogólnie jak się do tego zabrać samemu, nie mam żadnego prawnika ani
    pełnomocnika i nie chcę mieć,działam sama
    - gdzie o tym więcej poczytać

    Proszę rady. Będę wdzięczna za wszelkie dobre wskazówki.

    Pozdrawiam

    Karolina

  • 2. Data: 2004-12-14 10:35:34
    Temat: Re: po decyzji Najw. Sądu Administr. w W-wie
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

> [...]
    > - ogólnie jak się do tego zabrać samemu, nie mam żadnego prawnika ani
    > pełnomocnika i nie chcę mieć,działam sama

    z tego co slyszalem pozew do trybunalu w strasbourgu musi napisac prawnik -
    wiec i tak tego nie unikniesz (ale na 100% pewny nie jestem) - warto jednak
    znalezc takiego ktory choc ze dwa razy cos takiego juz robil

    swego czasu w ksiegarniach byly broszurki kiedy i w jakiej sytuacji mozna
    taki pozew zlozyc, poszukaj moze jeszcze gdzies sa i kupisz za grosze

  • 3. Data: 2004-12-14 10:46:37
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > z tego co slyszalem pozew do trybunalu w strasbourgu musi napisac prawnik -
    > wiec i tak tego nie unikniesz (ale na 100% pewny nie jestem) - warto jednak
    > znalezc takiego ktory choc ze dwa razy cos takiego juz robil

    A czy to ma jakis zwiazek z łamaniem praw człowieka ?

  • 4. Data: 2004-12-14 10:46:55
    Od: "Karolina" <f...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > A czy to ma jakis zwiazek z łamaniem praw człowieka ?

    No nie wiem, może ta sprawa nie ma z tym związku. Ale w takim razie, gdzie
    Ty radzisz się odwołać? Przecież ludzie składają takie wnioski, skarżą na
    opieszałość urzędów nawet. Na pewno można się gdzieś z tym zgłosić.

  • 5. Data: 2004-12-14 11:28:05
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 14 Dec 2004 11:46:37 +0100, KrzysiekPP naskrobał(a):

    > A czy to ma jakis zwiazek z łamaniem praw człowieka ?

    nie widzisz związku prawa własności do praw człowieka - tu nawet nasza
    konstytucja się kłania :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-12-14 11:58:07
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > nie widzisz związku prawa własności do praw człowieka - tu nawet nasza
    > konstytucja się kłania :)

    A myslisz, ze zdolaliby udowodnic swoje racje, skoro nawet w sądach
    krajowych im sie nie udalo ? Bo bardziej o to mi chodzilo ...

  • 7. Data: 2004-12-14 14:53:59
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    napisała pani: działam sama...
    dorga pani!
    obawiam sie, że sama pani zdziała niewiele, nieznając nawet nazwy Sądu, którego
    postępowania była pani stroną /uczestnikiem/!
    to jest NACZELNY Sąd Administracyjny
    nie wiem czy przegrała pani sprawę w NSA, czy odrzucił Sąd pani skargę z powodu
    braków formalnych...
    jeśli formalne to polecam modlitwe ;)
    pozdrawiam.

  • 8. Data: 2004-12-14 22:49:00
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 14 Dec 2004 12:58:07 +0100, KrzysiekPP naskrobał(a):

    > A myslisz, ze zdolaliby udowodnic swoje racje, skoro nawet w sądach
    > krajowych im sie nie udalo ? Bo bardziej o to mi chodzilo ...

    kolega chyba nie doczytał tego że sądy wydały wyrok na podstawie fałszywych
    przesłanek i dowodów co kwalifikuje je do uchylenia.

  • 9. Data: 2004-12-15 06:45:11
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Sebol wrote:
    > kolega chyba nie doczytał tego że sądy wydały wyrok na podstawie fałszywych
    > przesłanek i dowodów co kwalifikuje je do uchylenia.

    tak, a sąd uczestniczył w spisku...

    KG

  • 10. Data: 2004-12-15 07:56:53
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > kolega chyba nie doczytał tego że sądy wydały wyrok na podstawie fałszywych
    > przesłanek i dowodów co kwalifikuje je do uchylenia.

    Sprobuj nie byc zlosliwy ... kolega doczytal. Kolega napisal tez, ze nie
    zdolali udowodnic falszerstwa w Polsce wiec tym bardziej moga z tym miec
    klopoty "dalej".