  • 1. Data: 2004-12-14 09:50:37
    Temat: Ile kosztuje ?? (w kancelarii adwokackiej)
    Od: " Arccco" <a...@e...pl>

    Chodzi dokładnie o napisanie wniosku o uchylenie środka zapobiegawczego w
    postaci dozoru policyjnego. Dodam tylko, że jestem z małej miejscowości jaką
    jest Elbląg.

    /Artur

  • 2. Data: 2004-12-14 19:33:07
    Temat: Re: Ile kosztuje ?? (w kancelarii adwokackiej)
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik " Arccco" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi dokładnie o napisanie wniosku o uchylenie środka zapobiegawczego w
    > postaci dozoru policyjnego. Dodam tylko, że jestem z małej miejscowości
    jaką
    > jest Elbląg.

    A ile chcesz zapłacić? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-12-15 09:38:49
    Od: " Arccco" <a...@e...pl>

    Nie wiem ile coś takiego kosztuje, więc może coś zaproponujesz.

    /Arccco

  • 4. Data: 2004-12-15 09:43:42
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Arccco napisał(a) w wiadomości

    [ciach ..]

    Przecież ktoś ci tu już napisał jak to powinno brzmieć.
    Adwokat na pewno nie napisze lepiej (a czasami nawet gorzej).

    --
    JOHNSON :)