    From: "Karolina" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: po decyzji Najw. Sądu Administr. w W-wie
    Date: Tue, 14 Dec 2004 10:46:01 +0100

    Witam,

    w zeszłym tygodniu odbyła sie rozprawa w Najwyższym Sądzie Administracyjnym
    w W-wie, na której zapadła krzywdząca mnie decyzja. Ponieważ było to
    rozpatrzenie mojego odwołania, zostałam poinformowana, że jest to decyzja
    ostateczna i nie można się dalej odwoływać. Nie będę tu dokładnie
    przedstawiać mojej sprawy, bo byłby zbut długi post, i nie ma to związku z
    tym, o jaką radę Was proszę. Po krótce chodzi o nielegalne uwłaszczenie się
    Urzędu Miejskiego na moim gruncie, sfałszowano mapki, nie uwzgędniono wcale
    moich, które posiadam. Urząd Miejski zabrał mi część mojej ziemi i to
    bezprawnie.
    Słyszałam, że można się odwołać albo inaczej zaskarżyć decyzję sądu, albo
    zwrócić się o rozpatrzenie do jakiejś instytucji/ sądu czy trybunału Unii
    Europejskiej. Proszę o radę, wskazówki lub linki dotyczące:
    - do jakiej instytucji mam się zwrócić - dokładny adres
    - mam skarżyć decyzję Sądu Administracyjnego w W-wie czy inaczej jakoś do
    tego podejsc?
    - jakie są koszty takiej operacji?
    - czy obowiązują jakieś specjalne formularze, druki, co należy uzupełnić?
    - ogólnie jak się do tego zabrać samemu, nie mam żadnego prawnika ani
    pełnomocnika i nie chcę mieć,działam sama
    - gdzie o tym więcej poczytać

    Proszę rady. Będę wdzięczna za wszelkie dobre wskazówki.

    Pozdrawiam

    Karolina