  • 11. Data: 2004-12-15 11:36:11
    Temat: Re: po decyzji Najw. Sądu Administr. w W-wie
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 15 Dec 2004 08:56:53 +0100, KrzysiekPP naskrobał(a):

    > Sprobuj nie byc zlosliwy ... kolega doczytal. Kolega napisal tez, ze nie
    > zdolali udowodnic falszerstwa w Polsce wiec tym bardziej moga z tym miec
    > klopoty "dalej".

    Jeżeli kolega by zauważył że 'Najwyższy Sąd Administracyjny' rozpatrywał tę
    sprawę to powinno być jasne że ta pani najpradopodobniej nawet nie była w
    stanie odpowiednio przygotować jakiegoklowiek rzeczowego pisma do sądu.
    Pomijam w ogóle kto faktycznie miał rację.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 12. Data: 2004-12-15 11:42:04
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Dec 2004 07:45:11 +0100, kam <X#k...@w...pl#X> napisał:

    > tak, a sąd uczestniczył w spisku...

    ...wszak wszystkie sądy to jedna wielka PRLowska mafia. I w dodatku na
    rowerach jeżdżą, fartuszki noszą, a pejsy to im na wietrze powiewają....
    ;-)

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 13. Data: 2004-12-15 11:55:01
    Od: "Karolina" <f...@w...pl>

    Sprawa uważam za zamkniętą. Po co te kłótnie i przytyki. A mi to się nawet
    pomylić (przejęzyczyć nie można). Prawda jest taka, że sama to sobie lepiej
    daję radę, niż mając adwokata. Raz w innej sprawie kiedyś miałam adwokata,
    to wciągnął mnie w jeszcze większe bagno, celowo chyba, żeby więcej kasy
    zedrzeć i żeby sprawa końca nie miała. Dopiero jak z niego zrezygnowałam,
    powoli sprawy wyprostowałam, konsultując swoje pisma tylko z prawnikiem, jak
    miałam wątpliwości, ale występując przed sądami sama.
    W tej sprawie, na temat której zwróciłam się o poradę do grupy chyba już nie
    ma wyjścia. Dowiedziałam się, że możliwe jest zwrócenie się do Trybunału w
    Strasburgu po wyroku NSA, ale koszt jest rzędu pary tys. zł i przewód musi
    otworzyć prawnik. Chyba z tego zrezygnuję.

    Pozdrawiam

    Karolina