  • 1. Data: 2004-12-14 09:06:23
    Temat: służebność drogowa - pomocy pilne
    Od: "Izabella Strynkiewicz-Boczek" <i...@g...pl>

    prosze pilnie o pomoc na jakiej podstawie ustala się służebność drogową .
    czy jest ustawa którareguluje zasady ustalania takiej służebności i czy
    można ustalić dojazd do działaki poprzez inną, gdy droga dojazdowa (jej
    wartość i powierzchnia) przeracza wartość działki do której chcą ustalić
    dojazd. Bardzo proszę o pilną pomoc popartą ustawami. Pozdrawiam Izabella
    S-B

  • 2. Data: 2004-12-14 17:28:37
    Temat: Re: służebność drogowa - pomocy pilne
    Od: "Orkan" <n...@o...pl>

    "Izabella Strynkiewicz-Boczek" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > dojazd. Bardzo proszę o pilną pomoc popartą ustawami. Pozdrawiam Izabella

    Wpisz sobie na www.google.pl haslo droga konieczna, niedawno tego
    potrzebowalem.
    Pozdr!
    SZ

  • 3. Data: 2004-12-15 09:51:55
    Od: "Izabella Strynkiewicz-Boczek" <i...@g...pl>

    potrzebowalem.
    Pozdr!
    SZ

    Wpisałam i przeszukałam google oraz archiwum grupy. Nie ma nic poza tym co
    można znaleźć w KC. A ja chciałam coś więcej się dowiedzieć a w
    szczególności interesuje mnie: czy można ustalić dojazd do działaki poprzez
    inną, gdy droga dojazdowa (jej wartość i powierzchnia) przeracza wartość
    działki do której chcą ustalić dojazd. Bardzo proszę o pilną pomoc popartą
    ustawami.
    PS zanim się zwróciłam do tej grupy trochę się natrudziłam nad tym tematem
    Pozdrawiam Izabella S-B
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-12-17 19:49:32
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:cpp1g0$61q$1@inews.gazeta.pl,
    Izabella Strynkiewicz-Boczek <i...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > proszę o pilną pomoc popartą ustawami.
    > PS zanim się zwróciłam do tej grupy trochę się natrudziłam nad tym

    Można. Nikt nie powiedział, że służebność jest bezpłatna. Po prostu
    zapłacisz za nią więcej i już.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Żyć długo chcą wszyscy, ale starym nikt nie chce być.