  • 1. Data: 2005-09-14 08:30:35
    Temat: Re: plik
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Sep 2005 10:36:43 +0200, Joanna <a...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Witam, mam pytanie.czy mozna do plyty z prezentacja asortymentu firmy
    > na CD
    > dolaczyc maly plik exe, ktory automatycznie otwiera plik Index.htm ,
    > wziety
    > z plytki magazynu internetowego www?
    > czy to jest dozwolone czy nielegalne?

    a napisać autoruna to tak trudno ;)

    google.pl i 5 minut roboty

    --
    ==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 3. Data: 2005-09-14 10:12:07
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    grizz napisał(a):

    > a napisać autoruna to tak trudno ;)

    problem z rozumieniem tekstu pisanego?

    pytanie nie bylo "jak" to mozna zrobic tylko czy "tak" mozna zrobic,
    znaczy sie czy nie lamie to jakiegos przepisu

  • 4. Data: 2005-09-14 10:35:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Joanna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > CD dolaczyc maly plik exe, ktory automatycznie otwiera plik Index.htm ,
    > wziety z plytki magazynu internetowego www?

    zalezy co Pani rozuemie przez slowo nielegalne, dla mnie nielegalne by bylo
    gdyby Pani
    ten plik nabyla nieleglaie, czyli zlamala prawo karne tutaj mamy do
    czynienia ze zlamaniem
    warunkow licencji. Wtedy jakby co pozostaje sprawa cywilna

    (Chyba ze czerpala by Pani korzysci z wykorzystania tego pliku, wtedy nie ma
    znaczenia czy zistał nabyty nielegalnie ten plik czy nie, tylkop fakt czy
    posiada Pani zgode na sprzedaz)

    Ja proponuje albo napisac do wydawnictwa i poprosic o zgode, albo poszuakc
    na google jak taki plik zrobic,
    albo napisac do mnie na priv, za 30 zl moge cos takiego zrobic :-)

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 5. Data: 2005-09-14 11:23:50
    Od: "Joanna" <a...@p...onet.pl>

    autorun inf hmm
    probowalam ale mi nie zadzialalo;p chyba wymaga jakas aplikacje ktora
    uruchomi plik;p

  • 6. Data: 2005-09-14 13:09:24
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 14 Sep 2005 12:23:50 +0100,
    Joanna <a...@p...onet.pl> screamed:
    > autorun inf hmm
    > probowalam ale mi nie zadzialalo;p chyba wymaga jakas aplikacje ktora
    > uruchomi plik;p

    Polecenie, które Ci otworzy stronę, to: "start index.html". Przyjrzyj
    się konstrukcji autoruna na płycie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 15:19:46 user up 10734 days, 3:14, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Clark Kent is a transvestite.

  • 7. Data: 2005-09-14 15:11:08
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "grizz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a napisać autoruna to tak trudno ;)
    >
    > google.pl i 5 minut roboty

    --- Skoro to 5 minut roboty , to wez podaj kobiecie linka i po sprawie . I
    wcale nie 5 minut tylko 20 sec .

    http://forum.pcmaniak.pl/sutra208492.php&sid=be810c1
    caa0ff1ad2c064616bb6765b1

    http://www.cdrinfo.pl/cdr/artykuly/autorun/autorun.p
    hp

    A tutaj do pobranie gotowiec w shareware i po sprawie

    http://download.chip.pl/download_61126.html

    Jacek

  • 8. Data: 2005-09-14 15:15:25
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

> [...]
    CD
    > dolaczyc maly plik exe, ktory automatycznie otwiera plik Index.htm ,

    Tutaj zlapiesz cos takiego i ogolnie po zawodach .

    http://download.chip.pl/download_61126.html

    Pliki wykonywalne sa skapilowane i ktos to napisal ( kupil albo jeszcze cos
    innego ) Jest to program jak kazdy inny i jest chroniony prawem . Czy akurat
    ten plik z gazety jest chroniony ciezko stwierdzic . Mozesz sobie taki plik
    czesciowo edytowac i zobaczyc czy nie ma zapisow o ochronie .

    J.