  • 1. Data: 2005-09-14 07:17:04
    Temat: Dokumenty na sejm.gov.pl
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Witam,

    Mam do Was pytanie odnosnie ustaw zamieszczonych na serwerze Sejmu. Znalazlem
    przez Google ta oto ustawe:
    http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/3921_u.htm

    Niestety nie ma jej (jeszcze?) w Dz.U. i stad moje pytanie: skad sie dowiedziec
    czy i kiedy zostanie ogloszona? Czy tez juz zostala ogloszona a ja nie umiem
    tego znalezc? A moze to tylko projekt, ktory jednak nie zostal przyjety?

    Pozdrawiam
    the.one

    --
    Forum Legionowo:

  • 2. Data: 2005-09-14 08:08:20
    Temat: Re: Dokumenty na sejm.gov.pl
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    the.one napisał(a):
> [...]
    > czy i kiedy zostanie ogloszona? Czy tez juz zostala ogloszona a ja nie umiem

    wyszukiwarka http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html pokazuje Dz.U. nr
    172, poz.1440, ale jako ustawę z 28, a nie 29 lipca...

    > A moze to tylko projekt, ktory jednak nie zostal przyjety?

    a co jest napisane na samym początku?

    KG

  • 3. Data: 2005-09-14 08:35:50
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    > wyszukiwarka http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html pokazuje Dz.U. nr
    > 172, poz.1440, ale jako ustawę z 28, a nie 29 lipca...

    Niestety mimo podobnego tytulu nie jest to ta sama ustawa, dotyczy zupelnie
    innych kwestii. Tez sie na poczatku na to nabralem. Z reszta obydwie sa dostepne
    w formie tekstowej:
    http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/4119_u.htm <- ta jest w Dzienniku, poz 1440
    http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/3921_u.htm <- tej potrzebuje

    > a co jest napisane na samym początku?

    "Tekst ustawy ustalony ostatecznie po rozpatrzeniu poprawek Senatu" - tylko co
    oznacza "ustalony"? Zatwierdzony do glosowania w Sejmie, czy przeglosowany i
    przyjety? Z reszta ten tekst jest na obydwu ustawach a tylko jedna zostala
    opublikowana w Dzienniku.

    Pozdrawiam
    the.one

  • 4. Data: 2005-09-14 09:00:24
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    the.one napisał(a):
    > "Tekst ustawy ustalony ostatecznie po rozpatrzeniu poprawek Senatu" - tylko co
    > oznacza "ustalony"? Zatwierdzony do glosowania w Sejmie, czy przeglosowany i
    > przyjety?

    po rozpatrzeniu, więc przyjęty...
    a jak chcesz mieć pewność, to poszukaj czy prezydent podpisał

    > Z reszta ten tekst jest na obydwu ustawach a tylko jedna zostala opublikowana w
    Dzienniku.

    druga też zostanie

    KG

  • 5. Data: 2005-09-14 10:09:59
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    > po rozpatrzeniu, więc przyjęty...
    > a jak chcesz mieć pewność, to poszukaj czy prezydent podpisał

    Dzieki wielkie za pomoc - podpisal... az dwie o tym samym tytule, obie z 29
    lipca ;-)

    Pozdrawiam
    the.one

  • 6. Data: 2005-09-14 10:12:26