    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: plik
    Date: Wed, 14 Sep 2005 12:35:07 +0200

    Użytkownik "Joanna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dg8jvg$nvr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam, mam pytanie.czy mozna do plyty z prezentacja asortymentu firmy na
    > CD dolaczyc maly plik exe, ktory automatycznie otwiera plik Index.htm ,
    > wziety z plytki magazynu internetowego www?
    > czy to jest dozwolone czy nielegalne?

    zalezy co Pani rozuemie przez slowo nielegalne, dla mnie nielegalne by bylo
    gdyby Pani
    ten plik nabyla nieleglaie, czyli zlamala prawo karne tutaj mamy do
    czynienia ze zlamaniem
    warunkow licencji. Wtedy jakby co pozostaje sprawa cywilna

    (Chyba ze czerpala by Pani korzysci z wykorzystania tego pliku, wtedy nie ma
    znaczenia czy zistał nabyty nielegalnie ten plik czy nie, tylkop fakt czy
    posiada Pani zgode na sprzedaz)

    Ja proponuje albo napisac do wydawnictwa i poprosic o zgode, albo poszuakc
    na google jak taki plik zrobic,
    albo napisac do mnie na priv, za 30 zl moge cos takiego zrobic :-)

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"