  • 1. Data: 2005-09-14 05:50:32
    Temat: Poswiadczenie nieprawdy czy fałszerstwo-
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,
    "W styczniu 1992r - działając w celu osiagniecia korzysci majatkowej-
    poswiadczył nieprawde w dokumencie umowy transportowej zawartej z
    przedstwicielem firmy CSAD Rychnov z dnia 16.01.1992r w ten sposób , ze
    podpisał sie na niej nieprawdziwym imieniem i nazwiskiem "Mirosław
    Zielinski" to jest o czyn z art 271 par 1 i 3 kk."

    Jaki wniosek ewntualnie skarge powinienem złozyć na oskarzyciela i gdzie,
    ponieważ trwa to 14 lat. Wieczne sprawy i znecanie sie nad moja osoba w ten
    sposób.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2005-09-14 22:10:14
    Temat: Re: Poswiadczenie nieprawdy czy fałszerstwo-
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki wniosek ewentualnie skargę powinienem złożyć na oskarżyciela i
    gdzie,
    > ponieważ trwa to 14 lat. Wieczne sprawy i znęcanie się nad moja
    osoba w ten
    > sposób.

    Jak to wieczne sprawy? To ile ich było? Generalnie można tylko raz
    prowadzić postępowanie w danej sprawie.

  • 3. Data: 2005-09-15 05:26:23
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > Jak to wieczne sprawy? To ile ich było? Generalnie można tylko raz
    > prowadzić postępowanie w danej sprawie.

    W 1992 r byłem oskarzony o fałszerstwo dawny art 265 a pod koniec 2003r w
    tej samej sprawie otrzymałem akt oskarżenia z art 266 kk (obecnie 271).
    Przy obecnych przepisach to mozna jeszcze prowadzić ok 20 lat ta sprawę w
    sumie razem 35 lat o podpis ( fałszerstwo).

  • 4. Data: 2005-09-15 20:16:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W 1992 r byłem oskarżony o fałszerstwo dawny art 265 a pod koniec
    2003r w
    > tej samej sprawie otrzymałem akt oskarżenia z art 266 kk (obecnie
    271).

    I zapadł wyrok?

  • 5. Data: 2005-09-16 08:20:50
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > I zapadł wyrok?

    Wyrok nie zapadł.
    Jestem tylko oskarzony na podstawie kopii i pomówień.

    Czy funkcjionariusz publiczny lub osoba uprawniona (zawiera umowę) czy
    poswiadcza, gdzie tu ma zastosowanie art 271 kk?

    Art 270 czyli fałszerstwo przedawnił mi sie 2002r gdyby nie przepis
    wprowadzajacy nowy kodeks karny , ale mnie to nie interesuje.