eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooczernianie firmy w internecie › Re: oczernianie firmy w internecie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.
    nl!feeder.news-service.com!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!npeersf01.ams.highwinds-media.com!newsfe08.ams2.POSTED!7564ea0f!not-for
    -mail
    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4b13784b$1@news.home.net.pl> <hf0ugb$g19$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <hf0ugb$g19$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Subject: Re: oczernianie firmy w internecie
    Lines: 30
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Message-ID: <Wb6Rm.585$Dl4.477@newsfe08.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.152.238
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe08.ams2 1259663222 86.3.152.238 (Tue, 01 Dec 2009 10:27:02 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 01 Dec 2009 10:27:02 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Tue, 1 Dec 2009 10:27:04 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:618107
    [ ukryj nagłówki ]


    "ola" <o...@g...com> wrote in message
    news:hf0ugb$g19$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > zainwestuj w stronę internetową i zamieść o niej te informacje, zdjęcia
    > sprzętu, na którym pracujecie, gabinetów, personelu, informacje o
    > kosmetykach, których używacie, firmy z którymi współpracujecie.
    > szkoda czasu i energii na szukanie kto to, to może być jakaś sfrustrowana
    > klientka lub konkurencja zza rogu. takie życie ;)

    Dokladnie!
    Zamiast sie obrazac i wzywac "kawalerie" na muche wykorzystaj to co pisze
    konkurencja czy sfrustrowany klient!
    Masz swoja krytyke (sluszna czy nie to nie ma znaczenia). Pokazuja ci gdzie
    masz dziury- kurde czy ludzie w Polsce juz nie mysla?
    Pisza, ze nie masz na stronie informacji o jakims sprzecie - zamiesc, jak
    najszybciej, zrob zdjecia opisz...
    Pisza o kosmetykach, wyjasnij, pokaz zdjecia itp... Widac tego klient
    pragnie by bylo na stronie internetowej to napisane a ty (autorka) jak
    sierota dzwonisz po kawalerie... przysluge ci zrobili!!!
    Normalnie wymiekam, masz kawe na lawe co masz zmienic a ty zamiast sie
    cieszyc, ze konkurencja ci POMAGA to jeszcze chcesz kawaleri! -pisze o
    autorce watku-
    Zawsze negatywy nalezy obracac w pozytywy, inaczej daj sobie (autorka) luz i
    nie prowadz firmy.
    Znac sie na "robocie" a znac sie na prowadzeniu biznesu to dwie rozne
    sprawy.
    Tak czy owak wykorzystaj wszelkie naegatywy by pracowaly na twoja korzysc.
    Najgorsze co moze byc w biznesie to siadanie na laurach... bo konurencja na
    pewno nie spi...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1