  • Data: 2009-12-02 10:30:06
    Temat: Re: oczernianie firmy w internecie
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Dec 2009 11:25:08 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > uprawnienia do ustalenia tego ma prokuratura zdaje sie.

    Owszem, w ściśle określonych przypadkach -- art. 488 kpk. Ale wyniki
    ustalenia też kierowane są do sądu, nie do rzekomo pokrzywdzonego.

    > juz od ladnych paru lat nie ma u nas
    > anonimowosci wszystkie polaczenia sa logowane

    Mogą być, ale nie są: art. 15 Dyrektywy 2000/31/WE Parlamentu
    Europejskiego i Rady z dnia 8 czerwca 2000 r. w sprawie niektórych
    aspektów prawnych usług społeczeństwa informacyjnego.

    Ale wiesz co jest najlepsze? Że są w Polsce radcowie i adwokaci, którzy
    myślą, że można wszystko ;-) Niedługo takimi wezwaniami będę mógł sobie
    deliję podbić! :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd